Marzocchi 44 LO első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




fenoke81 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
 Ez 1 rugós+ levegőráfujásos típus. Finom a mozgása,bár a megindulása lehetne jobb is ,nem az a "kimozogja a levelet is"típus,vagy mondhatjuk akár azt is hogy"kellő visszaigazolást ad a talaj milyenségéről".A gyárilag megadott értékből(100mm),90mm-t mozog.Felütni nem sikerült.Olajcsillapítás+lockout.Extrém sarazásba is volt vele dolgom,2.1es gumival viszonylag jol boldogultam.A tárcsafék nem tekeri a villát, levegőt nem engedi.Eddig még nem volt szervízbe.
Hátrány
Először nehezen indult,de ahogy telnek a km-ek 1re finomabb lesz. A sarat a fékhíd belső részéből nehéz eltávolítani,ha a gőzborotvát nem akarod használni.
Tapasztalat
Sztm túrára ,maratonra alkalmas ,hosszú távra szintén jó,nem fáradsz el kényelmes testtartás végett.Stucnit kellett fordítani, mert a mászás nekem nehezen ment ezzel a magassággal..... a lefelé haladás kicsit bátrabban megy.
Erre ajánlom
maraton, túra
Ennyiért vettem
60000
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

140 mm


 
rugózás:

tekercsrugó-levegő


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 44 LO
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Marzocchi 44 LO belemenne egy UMF Hardy 5 Disc-be?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
Marzocchi 44 LO és nem LO közt mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2011. júl.
Marzocchi 44 LO és RLO közt mi a különbség?
1 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 44 LO termékkel kapcsolatban: