Marzocchi 44 LO első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

DonMerida avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem igényel sűrű gondozást ez a Marzocchi első teleszkóp. A becsúszószár egyáltalán nem kopik. Én egy kicsit nehezen tudtam beállítani de szerintem ez a súlyomnak (94) tudható be. Nagyon jól mozog. Kb fél év után kezdett elég sz...ul mozogni de egy nagy generál mindent megoldott.

Hátrány

Nekem hamar kellett cserélni a szimeringeket. (de szerintem csak a szervizben vágtak át!!!)

Tapasztalat

Jól testre szabható a 44 LO. Jól bírja a keményebb terepet is. Mindent ki mozog. 203-as tárcsával használom és simán elbír vele! Egyáltalán nem szoktam kímélni. Ha még ehez hozzá vesszük a súlyom is akkor kiderül, hogy tényleg nagyon bírja a dúrva terepet! Én 2.4-es gumival használom és így viszonylag hamar tele lesz sárral a merevítőnél.

Erre ajánlom

AM, Enduro. Csak ajánlani tudom!!!

Ennyiért vettem
65.000.Ft.
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2010 első teleszkóp
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanci96 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jól,szépen mozog, 140mm-ből olyan 120-130-at simán kimozogja keményebb terepen.

Könnyen állítható,testreszabható ez a Marzocchi első teleszkóp. A lockout nekem nagyon tetszik mert ha felfele kell menni akkor csak elfordítom a kart és go, a levegő ráfújással pedig külön a súlyra szabható.

Szerintem kimondottan könnyű teló (2 kg körül van)

Útját végig kimozogja ,nem koppan.

Bírja a kemény terepet is.

Nem igényel sok karbantartást a Marzocchi 44 LO.

A csavarok jó minőségűek, könnyen karban lehet tartani.

Levegőt semmilyen mértékben nem ereszti.

Becsúszó abszolut nem kopik, nem kotyogósodig. Szimeringek nagyon jól bírják.

Én 203-as tárcsával használom, és nem cavarja el.

Hátrány

Nem igazán hátrány, de én ide sorolnám azt, hogy zárt olajpatronos ami a mozgásán valamilyen mértékben érezhető is. Én jobb szeretem a nyílt olajos telókat, de ezzel is meg vagyok elégedve. 1-1,5 év használat után nagyon el kezdett recegni a teló, pontos baját még nem tudom de valószínűleg a nyakkal lesz valmi. Erről még majd később írok !

Tapasztalat

Ha rendeltetés szerűen használod és csak arra, amire ki lett találva akkor nem lesz vele problémád ezt garantálom ! Szerintem egy nagyon jó kis teleszkóp megéri az árát és minőségileg is teljesen rendben van !

Erre ajánlom

CC,XC illetve lazább terepeken való gurulásra, de akár még Magyarországon laza DH-ra is (tapasztalat)

Ennyiért vettem
58.000
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2009 első teleszkóp
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanyi416 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

a mozgása vajpuha 140mm-ből 120mm-ert- kimozog hideg nem zavarja melegben nagyon jol mozog

a szimeringek nagyon jók rajta egyáltalán nem ereszti a levegőt

203 mm -es tárcsa fék nem csavarja

karban tartást nagyon nem igényel max anyit ha sáros lemosod

a beállitó csavarok nagyon jok nem kotyonak és fixen fog

Hátrány

nincs neki mert nagyon jo teleszkop

Erre ajánlom

am,xc,dirt,enyhe dh

Ennyiért vettem
44900
Mért tömeg
2000 g
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2009 első teleszkóp
marzocchi 44 lo (oem)
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fxracing avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Masszív!

"Olcsó"!

Jól mozog..

Lock out.

JAh és ez legalább nem fossa az olajat!

Hátrány
Én még nem találtam!
Tapasztalat
Nekem nagyon tetszik a cucc!
Erre ajánlom
Túra és enyhe freeride de dirt-re is okés csak oda szerintem túl nagy az útja!
Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2009 első teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Télapó avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Hihetetlen jól mozog, a levegőt egyáltalán lem ereszti, hidrós tárcsa sem csavarja, 140 mm-ből 135-öt kimozgott (ez attól is függ h mennyi levegőt fújsz bele). Hideg nem nagyon befolyásolja. Teljesen igánytelen, a sarat is jól tűri (kicsit nehéz pucolni a fékhíd belsejét).
Hátrány
A festése nem túl jó a szárán, de mivel a fehér festék alatt ugyan az az anyag található, mint amiből a becsúszó, és a váll van, ez nem befolyásolja technikailag.
Erre ajánlom
am, fr
Ennyiért vettem
68 k
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kovács Tamás avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Viszonyítási alapom nem nagy van, de a régi mozo groove villámhoz hasonlítva ég és föld. Levegő ráfújás és lockout segítségével pontosan beállítható a keménysége. Az elején kicsit nehezen vette az akadályokat, de egyre jobban bemelegedett. A hideg természetesen, mint majdnem minden teleszkópot ezt is lassítja, illetve a mozgását keményíti.
Hátrány
Talán annyit tudnék megemlíteni, hogy a v-fékem alig 2-3 mm-re van a villa keresztvállától.
Erre ajánlom
Aki egy minőségi és olcsó terméket akar használni.
Ennyiért vettem
54.600
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2009 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fenoke81 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
 Ez 1 rugós+ levegőráfujásos típus. Finom a mozgása,bár a megindulása lehetne jobb is ,nem az a "kimozogja a levelet is"típus,vagy mondhatjuk akár azt is hogy"kellő visszaigazolást ad a talaj milyenségéről".A gyárilag megadott értékből(100mm),90mm-t mozog.Felütni nem sikerült.Olajcsillapítás+lockout.Extrém sarazásba is volt vele dolgom,2.1es gumival viszonylag jol boldogultam.A tárcsafék nem tekeri a villát, levegőt nem engedi.Eddig még nem volt szervízbe.
Hátrány
Először nehezen indult,de ahogy telnek a km-ek 1re finomabb lesz. A sarat a fékhíd belső részéből nehéz eltávolítani,ha a gőzborotvát nem akarod használni.
Tapasztalat
Sztm túrára ,maratonra alkalmas ,hosszú távra szintén jó,nem fáradsz el kényelmes testtartás végett.Stucnit kellett fordítani, mert a mászás nekem nehezen ment ezzel a magassággal..... a lefelé haladás kicsit bátrabban megy.
Erre ajánlom
maraton, túra
Ennyiért vettem
60000
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

140 mm


 
rugózás:

tekercsrugó-levegő


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 44 LO
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Marzocchi 44 LO belemenne egy UMF Hardy 5 Disc-be?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
Marzocchi 44 LO és nem LO közt mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2011. júl.
Marzocchi 44 LO és RLO közt mi a különbség?
1 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 44 LO termékkel kapcsolatban: