Marzocchi 44 LO első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Kovács Tamás avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Viszonyítási alapom nem nagy van, de a régi mozo groove villámhoz hasonlítva ég és föld. Levegő ráfújás és lockout segítségével pontosan beállítható a keménysége. Az elején kicsit nehezen vette az akadályokat, de egyre jobban bemelegedett. A hideg természetesen, mint majdnem minden teleszkópot ezt is lassítja, illetve a mozgását keményíti.
Hátrány
Talán annyit tudnék megemlíteni, hogy a v-fékem alig 2-3 mm-re van a villa keresztvállától.
Erre ajánlom
Aki egy minőségi és olcsó terméket akar használni.
Ennyiért vettem
54.600
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2009 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

140 mm


 
rugózás:

tekercsrugó-levegő


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 44 LO
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Marzocchi 44 LO belemenne egy UMF Hardy 5 Disc-be?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
Marzocchi 44 LO és nem LO közt mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2011. júl.
Marzocchi 44 LO és RLO közt mi a különbség?
1 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 44 LO termékkel kapcsolatban: