Marzocchi 44 LO első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




sanyi416 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

a mozgása vajpuha 140mm-ből 120mm-ert- kimozog hideg nem zavarja melegben nagyon jol mozog

a szimeringek nagyon jók rajta egyáltalán nem ereszti a levegőt

203 mm -es tárcsa fék nem csavarja

karban tartást nagyon nem igényel max anyit ha sáros lemosod

a beállitó csavarok nagyon jok nem kotyonak és fixen fog

Hátrány

nincs neki mert nagyon jo teleszkop

Erre ajánlom

am,xc,dirt,enyhe dh

Ennyiért vettem
44900
Mért tömeg
2000 g
Csatolt képek
Marzocchi 44 LO  2009 első teleszkóp
marzocchi 44 lo (oem)
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

140 mm


 
rugózás:

tekercsrugó-levegő


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 44 LO
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Marzocchi 44 LO belemenne egy UMF Hardy 5 Disc-be?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
Marzocchi 44 LO és nem LO közt mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2011. júl.
Marzocchi 44 LO és RLO közt mi a különbség?
1 válasz
utolsó: 2011. jún.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 44 LO termékkel kapcsolatban: