Marzocchi 55 ATA első teleszkóp

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 260.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

madmike avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon szépen és finoman mozog sose koppan le....

teljesen végigmozog és abszolút nem kotyog nekem nem rég lett beszerelve és szerintem nagyon feldobja a bringa geoját 

a visszaút is jól állítható nincs vele gondd

Hátrány

a tst oldalánál a nyomórúd alsó végénél a menetnél a falvastagság 0,2mm  mért adat !

javasolt a cserélye mielőtt beletörik mert nem lessz esztergályos aki csinál neked egy 2mm eres alu állítószárat ugyanis azt is dobhatod ki.. én olajcserénél észleltem és már kivan javítva

fontos hogy az alunak csökkenyen a surlódása az esztergáltatott darabot vidd el anodizáltatni és garantáltan jól fog működni!

Tapasztalat

jó hogy ata-s mert sima tekeréskor amikor fel húzom az ülést kényelmesen fent van a kormány

viszont amikor ugrálok letekerem 110 re és a maximumot biztosítja a kis hiba nem befolyásolja a véleményem .. szép darab és nekem illik is a bringába :D

Erre ajánlom

Freeride,Dirt,street,DH

Ennyiért vettem
sok....
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wins1 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép dizájn, 35-ös becsúszók, robosztus felépítés, de ennek ellenére csak 2,3 kg. Nekem a micro TST csillapítással van, ez a legkönnyebb verzió. Nikkelezett becsúszó, ami tartósabb a fekete anodizált verzióknál. A csillapítás jól állítható. Van rebound, valamint kompresszió állítási lehetőség tág határok között. ATA levegős állítható utas 125-165mm-ig(bár az útállítást nem nagyon használom) fém tekerentyűk. Jah és nagyon szépen mozog.

Hátrány

A 2009-es szériában az ATA egységben használt O-gyűrűk nem a legjobbak, ezért engedhetik a levegőt.(nem csak az 55-ös típusnál) Nekem is lecsökkent a rugóút, mert levegő szivárgott az egyik kamrából a másikba.. Én kicseréltem az O-gyűrűket, ami kemény 40 Ft-ba került. Az útállításhoz elég sokat kell tekerni azt a kis vackot a tetején. Jah és figyelni kell, hogy előszőr mindig az alsó légkamrát fújjuk fel és utána a felsőt, mert különben szintén hibás működés lép fel. A gyártó oldalán semmiféle szervízleírás nem található és anélkül nem egyszerű rájönni mi hol van:D Ezek szerintem nem túl nagy hibák.

Tapasztalat

Nagyon jó kis telónak tűnik eddig a kis ATA hibát kivéve, de az könnyen orvosolható. Eredeti ára 1000 euro körül van, ami k.rva drága szerintem, de amennyiért én vettem max valami használt 55-R-et kaptam volna. (Én alig használtan vettem)  Nem sokat használtam még, de annyi biztos, hogy lehet vele csapatni ezerrel:D:D:D

Erre ajánlom

Nekem enduró gépben van, de elvileg erre is ajánlja a gyártó meg talán freeridera, de arra már ott a 66-os széria. Használhatod AM-re is vagy XC-re, de oda felesleges ekkora teló.

Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
Marzocchi 55 ATA  2009 első teleszkóp
2009-es
Marzocchi 55 ATA  2009 első teleszkóp
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 ATA termékkel kapcsolatban: