Szép dizájn, 35-ös becsúszók, robosztus felépítés, de ennek ellenére csak 2,3 kg. Nekem a micro TST csillapítással van, ez a legkönnyebb verzió. Nikkelezett becsúszó, ami tartósabb a fekete anodizált verzióknál. A csillapítás jól állítható. Van rebound, valamint kompresszió állítási lehetőség tág határok között. ATA levegős állítható utas 125-165mm-ig(bár az útállítást nem nagyon használom) fém tekerentyűk. Jah és nagyon szépen mozog.
A 2009-es szériában az ATA egységben használt O-gyűrűk nem a legjobbak, ezért engedhetik a levegőt.(nem csak az 55-ös típusnál) Nekem is lecsökkent a rugóút, mert levegő szivárgott az egyik kamrából a másikba.. Én kicseréltem az O-gyűrűket, ami kemény 40 Ft-ba került. Az útállításhoz elég sokat kell tekerni azt a kis vackot a tetején. Jah és figyelni kell, hogy előszőr mindig az alsó légkamrát fújjuk fel és utána a felsőt, mert különben szintén hibás működés lép fel. A gyártó oldalán semmiféle szervízleírás nem található és anélkül nem egyszerű rájönni mi hol van:D Ezek szerintem nem túl nagy hibák.
Nagyon jó kis telónak tűnik eddig a kis ATA hibát kivéve, de az könnyen orvosolható. Eredeti ára 1000 euro körül van, ami k.rva drága szerintem, de amennyiért én vettem max valami használt 55-R-et kaptam volna. (Én alig használtan vettem) Nem sokat használtam még, de annyi biztos, hogy lehet vele csapatni ezerrel:D:D:D
Nekem enduró gépben van, de elvileg erre is ajánlja a gyártó meg talán freeridera, de arra már ott a 66-os széria. Használhatod AM-re is vagy XC-re, de oda felesleges ekkora teló.