Marzocchi 55 ATA2 első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2009.06.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Mikor kipróbáltam ezt a telót kicsit csalódott voltam. Az elején elég finoman mozgott, viszont a telóút végére a mozgása nagyon darabossá vált. Mivel a tulaja nagyon hasonlítgatta a mozgását a 66-hoz, azt hittem jobb lesz. Aztán javasoltam neki engedjünk ki némi levegőt a villából. Mégtörtént, és láss csodát a villa klasszissal jobb lett. A tulaja félt attól hogy így fel fogja ütni de ez még az én 100kgmal sem sikerült. Így már szépen kimozogja az útját, és elég finoman is mozog. Csillapítása jól személyre szabható. A villa elég merevre sikerült, legalábbis a 160-as tárcsa abszolult nem csavarta. Nagyobb tárcsával meg nem volt alkalmam próbálni. A beállítócsavarok szépek, fémből vannak és jól tekerhetőek még kesztyűben is. Titpikus Marzo villa révén csak az időnkénti olajcserére szorul, na és néha azért letörölheti az ember róla a retket:D.

Ez egy jó kis villa. 160mm-es ATA segítségével állítható rugóút, állítható csillapítás, előfeszítés, lockout. PM fékfelfogatás, 20mm-es átütőtengely. 35mm-es alu becsúszók, könnyű súly. Csak azt sajnálom hogy a tervezők nem alkottak tipikusabb Marzos fékhidat.     

Hátrány
Újonnan nem a legolcsóbb.
Tapasztalat
Jó kis villa, de azért nem rendelkezik 66-os szintű mozgásvilággal.
Erre ajánlom
FR, AM, Enduro, Dirt
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 55 ATA2 vásárláskor mire figyeljek?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 ATA2-be mekkora nyomás ideális 70kg-hoz?
1 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 ATA2 termékkel kapcsolatban: