Marzocchi 55 ATA2 első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2009.06.)
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- jól néz ki

- fel dobja a bicaj kinézetét

- nem csavarodik

- jól mozog nekem olyan 150mm mozgott idáig max (de nem használom komoly terepen)

- rugózás: levegő (bal alsó lábnál lehet ráfujni max 9 barig)

- csillapítása nyílt olajfürdős

- ATA (Air Travel Adjust System) tartalmaz egy kétfokozatú légrugót, ami az acélrugóval teljesen megegyező kompressziógörbét nyújt kombinálva egy 40mm -es fokozatmentes rugóút állíthatósággal (120-160mm)  

- TST2 (Terrain Selection Technology 2) mindenféle talajtípusra és felhasználásra beállítható 

- Állíthatóság: rugóút, TST 2, LOCKOUT, ATA 2

Hátrány

- új korában 160.000 ft ba került amit egy kicsit sokallok...

 

 

Tapasztalat

- évente illik lecserélni benne az olajat (Motorex racing olajra 7.5 re)

Erre ajánlom

120mm -en: dirt/ street 160mm -en:/All Mountain/ Freeride/ Light DH

Mért tömeg
2435 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
Marzocchi 55 ATA2  2008 első teleszkóp
27 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 55 ATA2 vásárláskor mire figyeljek?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 ATA2-be mekkora nyomás ideális 70kg-hoz?
1 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 ATA2 termékkel kapcsolatban: