-160mm
32-es Becsuszo
-Van stilusa,Brutálisan szép az 55 R
-4x,Dirt,DH,Freeride
-Marzocchi
-20mm es átütösagy
-Nem csavarja a 203 Tárcsa
-Mindent kibir masziv a kicsike,Ha megindul szépen mozog.
-Nem annyira szervizigényes.....
-Levegö Ráfujás-Viszaut csillapitás(De nem nagy szám)
Hát miis lenne a Gyári (S) patron
Egy idö után beáll s nem mozoga ki a 160mm-ert.
Db-os mozgás de csak indulásnál.
Gyári rugo rövid bent,hézagoloval potolták a hoszt.
Marzocchi ezt tudta,hogy szar a patron de azért kiadták,hogy majd olcso gyereknek olesz.
Nekem is egy idö után beált a gyári patron,és máris csak 13cm-ert mozog csak ki.
Nekem még nincs megcsinálva nyilt olajosra az 55 R,ezért arrol nemtudok véleményt mondani,de hamarosan megcsináltatom énis.
Igaz nehezen indul meg,de ha megindul akkor elégf finoman mozog az 55R.
203-as Tárcsával használom Magura MT2-esel de abszolut nem csavarja a telot,nagyon szivos egy telo sokmindent kibirt már,nem kotyog nem köpi az olajat.
Van egy Beszálito ismerösöm aki a Marzoochi-kal foglalkozik és jol ismeri az öszes szériát és azt mondta,hogy az olcso Marzoo-kat mind (S)patronal vannak szerelve.
Erre én kinek mi az olcso érted,Nekem az olcso telo nem 80.000Ft hanem 30-40K....Erre a válasz:EZ VAN..
Sajna Nincs tökéletes telo,mer mindegyiknek megvan a hibája ártol függöen,de hát igy van rendjén.
Öszegzés képen jo kis telo az 55 R szerethetö meg minden,meg kiszolgál nem hagy cserbe csak az a kibaszot Suntaur...ne lenne a földön a szarnál-szarab termékeivel pfff...
Hát gyárilag Matricán ez áll:4x-Dirt-Freeride-Downhill
Én azt mondom szivos a kicsike és minden helyzetben jol csinálja amire tervezték.
Abszolut ajánlom minden stilusra,rendszeres karbantartásal szerethetö a kicsike.