Marzocchi 55 R 2013 első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-30 (49 vélemény)
Rendezés

Smoky2011 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-160mm

32-es Becsuszo

-Van stilusa,Brutálisan szép az 55 R

-4x,Dirt,DH,Freeride

-Marzocchi

-20mm es átütösagy

-Nem csavarja a 203 Tárcsa

-Mindent kibir masziv a kicsike,Ha megindul szépen mozog.

-Nem annyira szervizigényes.....

-Levegö Ráfujás-Viszaut csillapitás(De nem nagy szám)

Hátrány

Hát miis lenne a Gyári (S) patron

Egy idö után beáll s nem mozoga ki a 160mm-ert.

Db-os mozgás de csak indulásnál.

Gyári rugo rövid bent,hézagoloval potolták a hoszt.

Marzocchi ezt tudta,hogy szar a patron de azért kiadták,hogy majd olcso gyereknek olesz.

 

 

Tapasztalat

Nekem is egy idö után beált a gyári patron,és máris csak 13cm-ert mozog csak ki.

Nekem még nincs megcsinálva nyilt olajosra az 55 R,ezért arrol nemtudok véleményt mondani,de hamarosan megcsináltatom énis.

Igaz nehezen indul meg,de ha megindul akkor elégf finoman mozog az 55R.

203-as Tárcsával használom Magura MT2-esel de abszolut nem csavarja a telot,nagyon szivos egy telo sokmindent kibirt már,nem kotyog nem köpi az olajat.

Van egy Beszálito ismerösöm aki a Marzoochi-kal foglalkozik és jol ismeri az öszes szériát és azt mondta,hogy az olcso Marzoo-kat mind (S)patronal vannak szerelve.

Erre én kinek mi az olcso érted,Nekem az olcso telo nem 80.000Ft hanem 30-40K....Erre a válasz:EZ VAN..

Sajna Nincs tökéletes telo,mer mindegyiknek megvan a hibája ártol függöen,de hát igy van rendjén.

Öszegzés képen jo kis telo az 55 R szerethetö meg minden,meg kiszolgál nem hagy cserbe csak az a kibaszot Suntaur...ne lenne a földön a szarnál-szarab termékeivel pfff...

 

Erre ajánlom

Hát gyárilag Matricán ez áll:4x-Dirt-Freeride-Downhill

Én azt mondom szivos a kicsike és minden helyzetben jol csinálja amire tervezték.

Abszolut ajánlom minden stilusra,rendszeres karbantartásal szerethetö a kicsike.

Ennyiért vettem
42.000
Mért tömeg
2800 g
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2010 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2010 első teleszkóp
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

UeMeF avatar
31 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Divatos, szép darab, amíg a patron nem adja meg magát, addig egész kellemesen is működik. Masszív, erős darab, a fék sem csavarja. Könnyen szervízelhető otthon egyszerű felépítése miatt. Legalább ez az utóbbi rész Marzo maradt.

Hátrány

A patron után nyílt olajosként elment a visszaút, meg úgy kb minden, a mozgás darabos lett -félúton beállt a villa majd tovább- szóval egy katasztrófa az egész. 2008-09-es évjárat nagyívben kerülendő.

Tapasztalat

Kár, hogy a Marzo, mint az egyik -volt- legjobb villagyártó ilyen szutykokat is kiad és a nevét adja hozzá..

Erre ajánlom

leginkább semmire.. :

Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
15 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karalabee avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szép kinézet. Jól mozog, végig kimozogja az útját (ha nem szól bele a csillapítás patron). Fék nem igazán csavarja. Könnyen karbantartható, alapvetően egyszerű felépítés.

Hátrány

A gyári visszaút patron nekem tönkrement. Mozgott kb 5 centit.

Tapasztalat

Sok munkával meggyógyúlt a csillapítás. Azóta jól működik. Szervízben szétfurkálták a patront, az semmit nem ért. Kis csillapításon egy idő után kiment belőle az olaj és nem csillapított semmit.

Erre ajánlom

FR/Dirt

Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sikoly avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Sokakkal ellentétben nekem szinte csak jó véleményem van erről a villáról. Árához képest egy nagyon szép, masszív és jól működő, igénytelen villát kapunk ami nem igényel különösebb karbantartást. 160mm-es 35ös becsúszók, brutál vastag híd(eltörni sose fog), QR20-as átütőtengely amivel a kerékkiszedés versenyen világbajnokságot lehetne nyerni, visszaútcsillapítás. Nem ereszt, nem folyik, a becsúszó nem kopik. Hidegben ugyan olyan szépen mozog mint melegben. Ennyi pénzér mit várhat még az ember? Sokan írják h egy idő után beáll és akkor lehet furkálni stb. Nekem ilyen még nem történt szerecsére de remélem nem is fog. Arra kell ügyelni h e megfelelő telópumpával fujjuk h ne mennyen bele minden dzsuva és akkor nem lessz baj. Árához képest ez egy súcskategóriás teleszkóp a szememben és nem a 200e ft-os villákkal kell összehasonlítgatni ennyi az egész:)

Hátrány

Talán csak annyi h azt a 160mm-ert még nem sikerült kimozogni, 140nél többet nem tudtam benyomni, de ez nem feltétlenül probloma mert az se egészséges ha oppan ugyebár.

Erre ajánlom

laza freeride, all mountain

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

herdani avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

A gyári patronnal egész finom mozgása van, nagyon jól belehet állítani. A becsúszók erősek, nem kopik le róluk a festék. Nem csavarodik, méretéhez képest elenyésző a súlya. Az átűtőtengelyes megoldás szép és masszív. A dizájn is jó.

Hátrány

Talán annyi hogy a gyári patron hamar megadja magát, átkell alakítani nyíylt olajfürdősre, és akkor gyönyörűen mozog

Tapasztalat

Összességében nagyon jó teleszkóp.

Erre ajánlom

Freeride, enyhe DH

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HoZé avatar
26 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Merevsége feltétlenül, nem csavarodik nagytárcsával sem, finom mozgás gyári patronnal, levegőráfújásos előfeszítés, esztétikus, nekem tetszik az átütőtengely megoldása is, amíg tönkre nem megy a csillapítás addig tökéletesen megfelelne akár kisfullyba is

Hátrány

Szerintem hülyeség a patronos megoldás úgy ahogy van, mert a kompresszió nagy része is a patrontól függ, nem csak a visszaút. Ergo ha összenyomod a villát az odaút nem a rugó puhaságától függ, hanem a zárt nitrogénpatronon lesz szinte az összes terhelés. Meglátásom szerint emiatt is pusztul el (majdnem) mindegyik ilyen patron. Továbbá a gyári porlehúzók rengeteg mocskot engednek be, az mindenképpen cserés. Több hátránya nem igen van, jó kis villa lenne egy másik visszaút rendszerrel (RC3, TST)

Tapasztalat

Egyelőre nem tapasztaltam hibát, mihelyst kézhezkaptam szétszedtem hogy megnézzem a legendásan hírhedt zárt patronos visszaútcsillapítást, de egyelőre hibátlan. Azt hogy nem mozog 13centinél többet azt a jobb szárban található hézagoló hibájának tudtam be, ezért egy régi gilából egy hosszabb és puhább spirálrugót tettem bele így mostmár egy centi híján kimozogja a 160at.

Erre ajánlom

Light freeride, még lightabb DH

Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
10év
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
szétszedve
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

buldogatti1 avatar
57 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Használatra méltó, szépen mozgó villa, könnyű állíthatóság, nem túl könnyű de megszokható, levegőt nem ereszti, merev a fék egyáltalán nem csavarja vagy ilyesmi, telóutatnem mozogja végig de nem is baj hisz ez egy levegős villa, beállítócsavarok jók, guminak jó sok hely van még ezáltal a sarat is tűri, csillapítás fúrva van és nagyon profi, finom a mozgása, 

Hátrány

Nehezen indúl meg-oka:gyárilag 1 picivel hosszabb rugó van benne és elég puha

Erre ajánlom

enduro/freeride

Ennyiért vettem
cseréltem
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

occo

levegőráfújás

160mm teleszkóp út

olajos csillapítás

20mm átütőtengej 

nem nehéz legalábbis a méretéhez képest.

Hátrány

nem a leg erősebb ,de ez egy hobby teló szal elfogadjuk.

néha darabosan mozog.

Tapasztalat

haveromnak (norbiman) van nem nekem

Erre ajánlom

Fr

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R első teleszkóp
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SkaPeti avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

olcsó 160mm utas hobbi teló, a Z1 utóda

egyszer beállítod és működik (sokmindent nem lehet rajta csavargatni, lámabiztos)

egyszer kell csak beállítani, ha tisztán tartod és olajozod a becsúszót, évente elég lesz szervízelni

merev, súlya a kategóriához és árhoz képest baráti. egész jól mozog, ha felütöd megtapsollak!

a 2008-2009-es olajpatron-betegségeknek nyoma sincs - egyelőre. Ha lesz, frissítek azonnal!

Hátrány

ugyanaz mint az előnye, a beállíthatóság szűk köre - össztelós rendszerben nehéz összehozni a gép hátuljával.

hajlamos darabosan megindulni

igazi keménykedésre nem való, és nem is lenne vele akkora élmény, aki keményen csapatni akarja, spóroljon inkább egy 66-ra, vagy boxxerre.

Tapasztalat

Ajándékba kaptam az új vázhoz, egy 2010-es 55 TST2-őt vártam, így csalódtam amikor megláttam, hogy egy 2011-es RS van a vázban (ez az 55R OEM változata).

Az első utak alatt megszerettem, ha megbízhatóan teljesíti a nem túl magas, de elfogadható minőséget, pár évet elflangálok vele mielőtt lecserélem.

Erre ajánlom

freeride kamaszoknak, kezdőknek, vagy enduro-allmountain

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2011 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zenithar avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-ára

-35mm becsúszó

-160mm út

-szép festés, szép fekete becsúszú

-felülről állítható visszaút csilalpítás

Hátrány

Az olajpatron nekem is megadta magát, átlett alakítva nyíl olajfürdőssé..

Szörnyű mozgása van, olyan mintha egy szivacsot nyomkodnék, még a hangja is hasonlít!

Elkezdett kotyogni, de nem gyengén...

Igényli nagyon a szervizet, oalj - szimemringcserér költhetsz félévente, ha azt akarod hogy ne engedje alevegőt, és jól mozogjon.

totál levegős... ha szétmegy a visszaútcsilid, használhatatlan, mert kb olyat rúg visszafele mint egy LÓ!!!!

Tapasztalat

mélységesen csalódtam a marzocchiban! olcsón szereztem be ezt a teleszkópot, reméltem hogy jó teleszkóp , de nem voltam vele megeleégedve ezért haamr túl adtam rajta!

Erre ajánlom

semmire se ajánlom, komolyan rossz teleszkóp, csak a baj van vele!!

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gomby94 avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Finom mozgás hidegben melegben. Telóutat végig kimozogja.  2.35-ös Swalbe Fat Alberttel használom és sok hely van neki, bár a gumiba beleakdat kövek rendesen karistolják a hidat, de hát ez alap ilyen használatnál. Szimering jól működik, és a festék se kopott le a becsúszóról. A tárcsafék egyáltalán nem csavarja, 203-as tárcsával shimano Alivio mechanikus fékkel használom, kb 75 kg vagyok. Félévente évente nem árt karbantartani. A visszaút jól állítható, bár a csavar elég magas és hát leszedi a sarat az alsócsőről.

Hátrány

A tengelye az egy kalap sz@r, GR20-as gyorszáras, de kb 2-es 3-as csavar van benne amiról gyorsan elmegy a menet és nem lehet meghúzni rendesen. Én ezt orvosoltam egy imbuszvégű csavarral, de még most is néha kilazul főleg oldal irányú terhelésnél. A híd hátsó oldala lyukacsos és telemegy sárral és nagyon nehéz kiszedni belőle, de ez nem nagy hátrány :D

Tapasztalat

Én használtan vettem, de akkor már megvolt csinálva nyilt olajfürdősre, így én nem találkoztam a mindenkit által emlegetett hibájára és így nins vele gondom.

Erre ajánlom

DH FR AM stb

Ennyiért vettem
50 000 Ft
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
Marzocchi 55 R  2008 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

Gólyabácsy avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Stabil, 203-as tárcsa sem csavarja, jól néz ki, és ennyi pénzért újonnan jobbat nem kapsz!

A fox után a legjobb teló a marzo, csak ajánlani tudom!

Hátrány
Gyárilag kemény rugóval adják, az olajat cserélni kell, mert eléggé szar van benne. Kicsit nehéz, de legalább van benne anyag!
Erre ajánlom
am/light fr
Ennyiért vettem
68.000.-
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

K-András avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól néz ki erős strapabíró télen nem dermed le FR-ra és light Dh-ra kitünő, ha megjárta a Probike-ot XD Utánna bírja a lejtőt erdőt lépcsőzést mindent .
Hátrány
Rossz a patron 1 hónap alatt beáll, Probike ban javítják jó pénzért 8000Ft,de csodát ne várj tőle nem fog annyit mozogni mint újkorában. Ha 1 mód van NE vedd meg olcsó jól néz ki de inkább gyüjtögess és vegyél jobbat ha van rá mód.
Erre ajánlom
Lightos FR és DH
Ennyiért vettem
65000
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

captain_kox avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó. Erős. Szép. Kevés levegővel lineáris mozgásra bírható. Ha sok levegő van benne elég progresszív freerides. Visszaút szépen állítható. 
Hátrány
Darabosan indul meg.
Erre ajánlom
Hobby DH FR. Ha kezdő vagy nyugodtan megveheted. Sok a negatív vélemény de ez annak az oka hogy 60ezres teleszkópban a boxerek lineáris mozgását keresik az emberek. az a 160ezres kategória. haverommal stereoban nyúzunk egy-egy ilyen villát és még semmi gond nem volt velük. pedig egedet megjártuk párszor.
Ennyiért vettem
59900
Csatolt képek
Marzocchi 55 R  2009 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hores66 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

masszív erös nem csavarodik  sarat bírja mozgása mostmár fain igaz ehhez kicsit bele kellett nyúlni de  így  gyönyörűen mozog és az egész utat végigmozogja  igénytelen nem kell vele foglalkozni a rockshoxok sokkal kényesebbek mint ez,  ára  nagyonjóó

Hátrány
mindenki szidja a visszaútpatront hogy szar   amiben van is valami de meg kell csinálni nyílt olajfürdösre mondjuk nemfizetnék érte 7 meg 8000 forintokat mert abból áll h alulra is meg felülre is furnak 1-1 db 2-es lyukat  én már úgy jutottam hozzá hogy ez meg volt csinálva de nem akart lemozogni teljesen szerintem gyári állapotba aki azt mondja h  lemozog 160 milit az hazudik a belébe bele kell nyúlni meg kicsit variálni kell az olajjal és akk lemozogja de amugy max 140
Erre ajánlom

fr-dh  ilyenek bírja:D

Ennyiért vettem
cseréltem
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (49 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-15 (41 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi xc 500 hogyan működik?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Marzocchi 55 R?
3 válasz
utolsó: 2016. okt.
Marzocchi 55 R visszaút kupakot hogy lehet leszedni?
2 válasz
utolsó: 2014. júl.
Marzocchi 55 R vásárlás??
2 válasz
utolsó: 2014. márc.
Marzocchi 55 R kapható tapered, vagy 1,5-ös nyakkal?
3 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi 55 R olajcsere után miért jön lassabban vissza?
28 válasz
utolsó: 2013. aug.
Mit tegyek ha a Marzocchi 55 R-em ereszti a levegőt?
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
Marzocchi 55 R-nek hány deci olaj kell ?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 R nagyobb súlyhoz jó-e?
8 válasz
utolsó: 2015. jún.
UMF Slope -ba marzo 55r -milyen kormánycsapággyal?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
Marzocchi 55 R Persely tágulás?
2 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzocchi 55 R-en hogyan lehet keménységet állítani?
12 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi 55 R hogyan tudom visszaalakítani 160 mm-esre?
10 válasz
utolsó: 2012. nov.
Dartmoor Hornet-be bele megy 160mm-es villa, pl. Marzocchi 55R?
6 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-15 (41 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: