Marzocchi 55 R 2013 első teleszkóp

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 77.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



46-49 (49 vélemény)
Rendezés

mantis avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
iszonyat masszív az egész, 35mm becsúszók finom mozgás, 120mm -re összecsukva jó dirttelo es egész jo a sulya is.        
Hátrány
a jóféle srsuntour visszaútcsillapítás
Tapasztalat
na ugyebár történt hogy egyszercsak nem akart mozogni a villa egyáltalán.... mozgott max 1 centit ha csőrösre érkeztem. elmentem hát szőrvízbe hogy mit mondanak a bácsik ott erre kiderül hogy a visszautpatron teleszívta magát levegővel és ha pároslábbal ugrálunk rajta akkorse hajlandó megmoccanni. egyébként hülyeség hogy nagynyomású nitro van benne ez egy sima zárt olajos kalapszar patron. de elment a malihoz ott fúrtak rá pár lyukat, így ez a láb is nyíilt olajos lett és jé máris mozog ráadásul olyan szinten mint a régi olasz marzok...... na ennyit erről szerintem még így is megéri az árát, én akármelyik felsőbb dirtjumper helyett is ezt ajánlanám mert a szükséges átalakítások után (max 7-8ezer ft) lesz egy olyan villád ami jobban mozog, ugyanolyan súlyú és 8szor masszívabb......
Erre ajánlom
aki akar egy egyszerű, egyszeri szerviz után rohadt igénytelen közel törhetetlen villát...
Ennyiért vettem
60
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

A X E avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát állítható a visszaútcsili, meg kicserélték végre azt a rossz szar törőskedvű vűllat.
Hátrány
Háth irtozatosan akadozott a mozgása (remélem hogy csak be kell kopnia), ha van egy kibaszottnagy cég, ami nagyon jó cuccokat készít mi a fasznak kell az sr suntournak besegítenie??? beledobtak egy sr suntour féle hidrogáncsilit, ami eléggé akadozva működik. JHA ÉS PÁR NAP TÁRCSAFÉK UTÁN ELKEZDETT KATTOGNI PFF.
Tapasztalat

háth a fentieket nézd át, de sztem ezeket leszámítva nagyon igényes a megcsinálása stb ha bekopik remélhetőeg akkor is írok kommentet, de ha bekopik és finom mozgása lessz akkor egy faxa teleszkóp!!! a kattogás meg lehet hogy az elsőagy vagy a fék vagy a kormánycsapi

 

NÉZZÉTEK A RÉPÁKAT HOGY MENNYIRE ÉRTÉKELEM A TELÓT!

Erre ajánlom

magyarországon bármire

Ennyiért vettem
63000 ebike
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mantis avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jó mozgás, könnyen állítható, jó design satöbbi blablabla
Hátrány
suntour rux visszaút csillapítás. mondjuk még gondnem volt vele....
Tapasztalat
eddig nagyon jól bevált főként dirt-streetre használom semmi baja nincs főleg hogy 150 helyett le van ültetve 120milire tehát alapból olyan merev hogy az borzalom. meg ennyi pénzért bőven megéri ez az egyik legóccsóbb átütős teló. sokan fikázzák hogy szar tajvani marzos a mozgása... naigen pont csak ki kell cserélni azta a gyári taqknyot ami benne van olaj néven egy normálisra és akkor máris mozog.... szóval jó vegyél ilyet nem fogod megbánni.
Erre ajánlom
bármire mindenkinek kivéve xc meg város meg grammániásoknak
Ennyiért vettem
60+kis tuning
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benjibuu avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
35ös becsúszószár, egy oldal levegő a finomság miatt egy oldal rugo a durvuláshoz,szép dizájn könnyen állítható, szép mozgás. kevés levegővel se lassul be,átütős,igazi frírájd cucc. én éppenséggel a svájci alpokban nyuzom és egy hangja nincs.
Hátrány
csak annyi hogy ha üresbe veszed a villát, nem adnak hozzá távtartókat és ha olyan agyad van amin nincs távtartó akk esztergályossal csináltatni kell mint nekem.. de kb 500ft..
Tapasztalat
nekem semmi bajom vele tszi a dolgát kő nehéz de nembaj, a dizájn ótvarjó. belenyomva a fémbe h bomber..:D ebben az árkategóriában messze ver mindentés mindenkit
Erre ajánlom
hát xc-re nem mert 2.8kiló:D .. egyépként lehet fele felfelé is tekerni nem veszi el az energiát . deee lefelé érzi otthon magát. magyarországon bármire (dh,fríííífrájd , ilyesmi) komolyabb helyeken azért ez egy all mountain freer. teló:).
Ennyiért vettem
80.000
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-49 (49 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

160 mm


 
rugózás:

tekercsrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

35


 
becsúszószár anyaga:

Anodizált alumínium


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8"


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

Tárcsafék (PM, max. 203 mm)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van (levegőnyomás állítás)


 
visszaút csillapítás:

van


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fekete


 
ajánlott felhasználás:
  • Cross Country
  • Trail
  • 4X
  • Enduro

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-15 (41 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi xc 500 hogyan működik?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Marzocchi 55 R?
3 válasz
utolsó: 2016. okt.
Marzocchi 55 R visszaút kupakot hogy lehet leszedni?
2 válasz
utolsó: 2014. júl.
Marzocchi 55 R vásárlás??
2 válasz
utolsó: 2014. márc.
Marzocchi 55 R kapható tapered, vagy 1,5-ös nyakkal?
3 válasz
utolsó: 2014. feb.
Marzocchi 55 R olajcsere után miért jön lassabban vissza?
28 válasz
utolsó: 2013. aug.
Mit tegyek ha a Marzocchi 55 R-em ereszti a levegőt?
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
Marzocchi 55 R-nek hány deci olaj kell ?
2 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 55 R nagyobb súlyhoz jó-e?
8 válasz
utolsó: 2015. jún.
UMF Slope -ba marzo 55r -milyen kormánycsapággyal?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
Marzocchi 55 R Persely tágulás?
2 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzocchi 55 R-en hogyan lehet keménységet állítani?
12 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi 55 R hogyan tudom visszaalakítani 160 mm-esre?
10 válasz
utolsó: 2012. nov.
Dartmoor Hornet-be bele megy 160mm-es villa, pl. Marzocchi 55R?
6 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-15 (41 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 55 R termékkel kapcsolatban: