Marzocchi 66 RC 3 első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 290.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




frpeti avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szóval sok a kritika srácok nemtudom mért szól olyan hozzá aki dirt meg streetel ? nah mind1 haggyuk

Szép mozgás abszolut megbizható folyamatos karbantartás és akkor nincs vele gond télen is szépen mozog megfelelő olajal

Szép megjelenés erös nagy rugóut!

 

Hátrány

Kicsit nehéz de elviselhető!

 

Tapasztalat

2éve szolgál és tényleg olyan amilyennek kell lenni egy jó telónak

a mostani 66ok sokkal több hibával rendelkeznek 

AKit tud az szerezzenbe egyet akár a német bikemagon is találsz közbe egyegy szépállapotut!

 

Erre ajánlom

első sorba freeride magyar pályákra vagy enyhe dh!

És nem a böszmenagy letörésekre gondolok!

Csatolt képek
Marzocchi 66 RC 3  2005 első teleszkóp
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

180 mm


 
rugózás:
  • acél tekercsrugó-levegő
  • titán tekercsrugó-levegő

 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):
  • 1 1/8"
  • 1,5"

 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:
  • fekete-fehér
  • antracit

tömeg:
  • 3089
  • 2840 (Titanium)

 
ajánlott felhasználás:
  • downhill

  • freeride


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RC 3
1 válasz
utolsó: 2022. jún.
Marzocchi 66 RCV vagy 66 RC3?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi 66 RC 3-ban miért lötyöghet az agy?
2 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC 3 termékkel kapcsolatban: