Marzocchi 66 RC 3 első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 290.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Benitro avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szép

masszív

nagyon jó mozgás

teljes álíthatóság

Hátrány

nem épp olcsó

rossz hírnév

Nehéz szervizeltetni

Tapasztalat

Imádom. Azt mondják kotyog, meg ilyenek, de az én 2008-as példányom nem csinál ilyeneket. Nagyon jól mozog, stabil, strapabíró darab. Csak ajánlani tudom. Kona Stinkyben használom, mintha ebbe találták volna ki. Szerencsémre igen olcsón jutottam hozzá használtan.

Erre ajánlom

DH/FR

Ennyiért vettem
72000
Csatolt képek
Marzocchi 66 RC 3  2008 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

frpeti avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szóval sok a kritika srácok nemtudom mért szól olyan hozzá aki dirt meg streetel ? nah mind1 haggyuk

Szép mozgás abszolut megbizható folyamatos karbantartás és akkor nincs vele gond télen is szépen mozog megfelelő olajal

Szép megjelenés erös nagy rugóut!

 

Hátrány

Kicsit nehéz de elviselhető!

 

Tapasztalat

2éve szolgál és tényleg olyan amilyennek kell lenni egy jó telónak

a mostani 66ok sokkal több hibával rendelkeznek 

AKit tud az szerezzenbe egyet akár a német bikemagon is találsz közbe egyegy szépállapotut!

 

Erre ajánlom

első sorba freeride magyar pályákra vagy enyhe dh!

És nem a böszmenagy letörésekre gondolok!

Csatolt képek
Marzocchi 66 RC 3  2005 első teleszkóp
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WaspMan avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
finom mozgása van
Hátrány
SR suntour olajpatron van benne ,szar a becsúszó anyaga ezért hamar kikotyogosodik ,ronda ,nehéz
Tapasztalat
Összehasonlítás RS Totem. a totem 40-es becsuszói vannak ku**a szép és finom mozgás
Erre ajánlom
kezdő DH-ra
Ennyiért vettem
1 hónap
27 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gazember avatar
gazember
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
nagyon jól mozog, a rugóútját biztos kimozogjamindent csillapít, nagyon fasza a szimering
Hátrány
drága, de szerintem megéríííííí
Tapasztalat
fent mindent leírtam.
Erre ajánlom
frírájd
12 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

66vf avatar
66vf
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
finom mozgás,nem ereszti a levegöt, szép nagy, nem csavarodik
Hátrány
a 17cmerböl kb16ot kimozog, kotyogni kezdett, a vfet nem lehet álítani
Tapasztalat
nem rosz villa, de a boxxerem jobb volt
Erre ajánlom
hatalmas dirtre és letörésekre dhra nem jó maxhigabb olajal
11 olvasó 36%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ollééé avatar
ollééé
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Egyik legjobb szimplavállas, erős, nagy rugóút, blablabla...bullsitt :P
Hátrány
Annyira nem is merev
Tapasztalat
Láttam eltörni, a keresztmerevitésnél,kb 3 napos volt, rip :(
Erre ajánlom
FR
13 olvasó 54%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bélabá avatar
Bélabá
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Merev, erős, nagyon jól mozog!
Hátrány
Ha nem a tiéd!
Tapasztalat
Ez nem Street teló! Kifejezetten DH/FR/NS teló! Street-re 80-100mm rugóút kell, nem 170 és főleg nem olyan teló, ami choppert csinál a gépből. Merevfarú gépbe meg ritka nagy baromság nagy rugóutas telót belerakni.
Erre ajánlom
DH/FR/NS és nagyrugóutas mindenes bringába!
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

180 mm


 
rugózás:
  • acél tekercsrugó-levegő
  • titán tekercsrugó-levegő

 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):
  • 1 1/8"
  • 1,5"

 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (QR20)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:
  • fekete-fehér
  • antracit

tömeg:
  • 3089
  • 2840 (Titanium)

 
ajánlott felhasználás:
  • downhill

  • freeride


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 66 RC 3
1 válasz
utolsó: 2022. jún.
Marzocchi 66 RCV vagy 66 RC3?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi 66 RC 3-ban miért lötyöghet az agy?
2 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 66 RC 3 termékkel kapcsolatban: