Marzocchi Bomber Z5 Air első teleszkóp

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

skareb avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Valami félelmesesen jól mozog, brutálisan merev.Igazi, olasz, Marzocchi.

Enyémet tavaly felújította a Marzocchi teljesen.1900-2000g körüli súly, nincs csillapítás állítási lehetőség, DE 2000. évben született meg ez villa, ahhoz képest hogy 2010-et írunk tökéletesen működik.

180mm Hayes NINE nem csavarja, hihetetlen darab...!

 

Hátrány

1900-2000g körüli súly, nincs csillapítás állítási lehetőség

Erre ajánlom
XC, túra
Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Marzocchi Bomber Z5 Air  2000 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

Bender avatar
Bender
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Olcsó már,és kezdöknek nagyon jó villa!!!!
Hátrány
hátrányok a régiekben a csavarokat ki kell cserélni mert beletörhet...
Tapasztalat
Nekem 3 volt eddig mind a 2000es évjáratbol de csak a 3ik tört szét. a másodikkal csak szimereng bajok voltak de aztán ki lett ujra cserélve és nagyon állati lett
Erre ajánlom
streetre,enyhe dirtre sztem jó villa
Szerinted hasznos?

 Garamvölgyi Zsolt avatar
Garamvölgyi Zsolt
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
kiválo tartosság 24 ezer km után sem kotyogott.2.5 viszkozitásu oil a király.Olcso alkatrészek.merev v fékkel is.
Hátrány
pici rugout.60kg alatt nehezen indul meg.Acél nyak miatt 2kg a sulya.autos szelep nehezen hozzá férhető.nem kaphato már
Tapasztalat
Ha vigyázol és ápolod akkor örök darab.Oil csere a titok.
Erre ajánlom
nehezebb tagoknak.igényes tartos cuccra vágyoknak.Évi egy oil cserével 8 szezont is elmegy.sajnos a komplett bicomat ellopták.
Szerinted hasznos?

Opium.ApO avatar
Opium.ApO
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég szépen mozog, ahoz képest hogy levegős. Könnyű megindítani, csak ne fújj bele túl sokat szépen néz ki, bár vigyázz a magnézium résszel, ha lejött a festék mindig töröld szárazra
Hátrány
könnyen lekoppan, ezért elkel bele egy lekoppanásgátló Nem túl merev könnyen benyeli a koszt a dupla ajkas tömités
Tapasztalat
Megérte megvenni, bár én használtan vettem, de egy olajcsere-kipucolás után már 9 cm-ert mozog, amit máig nem értek, de mind1
Erre ajánlom
streetre ideális, és könnyü Freeride-ra
Szerinted hasznos?

spooky avatar
spooky
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
a kinézet:), bármilyen súlyhoz beállítható, relatív olcsó
Hátrány
nehéz, vagyis majdnem pont 2 kiló. Nem egy hűdetotál merev. Ajánlatos évenként olajat cserélni. A szétszedéshez kellenek spéci kulcsocskák. Nem valami finom a mozgása, vagyis elég nehéz megindítani. Nem úgy mint a rugós marzocchiké
Tapasztalat
Ennek az alsószára még három darabból áll, tehát nem valami merev, pumpát én a helyedben nem vennék hozzá mivel a nyomásból nem veszít, és majdnem minden benzinkútnál lehet fújni..csak lényeg h keskeny legyen a fújóka, különben nem férsz hozzá. a csillapítást nem tudod állítani, csak az olaj cseréjével, de szerintem ez is elég. A csillapítása egyébként nagyon profi, korrekt. Az útját fel lehet dobni 100 mm-re csak kell egy kisebb negatív rugót venni hozzá maliéknál
Erre ajánlom
CC-re, túrázásra, enyhe ugribugrira ajánlanám
Szerinted hasznos?

Steve avatar
Steve
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ez a 2000 Flylight (meg Cro-mo becsuszoszarral es csavaros fekhiddal, amivel eddig semmi gondom nem volt) Nagyon finom mozgas es jo beallithatosag (levegos, barmelyik kutnal fujhato, eszedbe ne jusson telopumpara kolteni, hacsak nem akarod utkozben fujni). Massziv es tartos, levegot egyaltalan nem enged (kb. 3 havonta ellenorzom csak a nyomast), igen alacsony nyomas (1,4 bar az en 65 kilomnak). Szuper csillapitas: nyilt olajfurdo. Es nem utolsosorban egy igazi BOMBER!
Hátrány
Suly (ha sulymaniakus vagy), bar egy Judynal nem nehezebb, es relative rovid ut (65 mm), ami merevfarura nem rossz, de ossztelosra, amit most tervezek venni, kicsit rovid (ezert is elado, lasd bikemag forum apro)
Tapasztalat
Jo ar/ertek arany (ha 35-ert jutsz hozza, mint en:)), merfoldekkel veri a gagyi RST-ket, sot meg olcsobb Manitoukat es Rockshoxokat is (Magnum, Jett).
Erre ajánlom
tura, akar CC is, allatkodas
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Bomber Z5 Air termékkel kapcsolatban: