Marzocchi Dirt Jumper 2 első teleszkóp

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-19 (19 vélemény)
Rendezés

Andráás avatar
Andráás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Viszonylag merev,jól néz ki,erős mint állat, jó a levegő rásegítéses módszer,mert tág határok között lehet vele állítani a villa keménységét
Hátrány
Nem túl könnyű,nagyon lassú a visszaútja és én vmiért nem tudom állítani a csillapítást mert megszorult benne egy kis pöcök, így viszont nem valami tuti a mozgása
Tapasztalat
tök jó teló, néhány apróbb hiba mellett, de gondolom ez csak az én telóm problémája, cserélek benne olajat hígabbra aztán nyomás!!
Erre ajánlom
Dirtre,fourcrossra tökéletes, de a DH is szóba jöhet ha hígabb olajat raksz bele
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andris avatar
Andris
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól néz ki, brutál merev,nem olyan nagy beépítésű, a levegős rásegítéses megoldással nagyon frankón be lehet lőni az előfeszítést csak egy kicsit pepecelős,("elpusztíthatatlan")
Hátrány
Nem olyan könnyű(3200gr),elvileg 11cm-t mozog,de csak 10,5cm becsuszószár lóg ki,nem valami nagy a sárférőhelye,a mozgása nem olyan finom
Tapasztalat
Aki egy elpusztíthatatlan dirt villát akar és nem számít neki a súly az vegyen ilyet!!!
Erre ajánlom
Dirtre vagy fourcrossra tökéletes, másra nem igen jó
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fetter László avatar
Fetter László
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Extra erős,jól néz ki,jól mozog,egyszóval tökéletes
Tapasztalat
Rst 381 el-hez képest sokkal jobb
Erre ajánlom
Dirt slalom(én dhzok vele és tökéletesen birja)Freeride
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Urbán Balázs avatar
Urbán Balázs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Mozog mint állat, fel nem lehet ütni, eső teló ami nem kotyog alattam, 11cm rugóút ellenére a beépítési magassága 11.5cm. Magyaran nem lesz a gepedből csopper. Könnyű kikapni....stb. ja és nem lesz belőle népteló, mivel max 5 van magyarországon
Hátrány
kicsit recseg a nyak, csak imbusszal lehet állítani.
Tapasztalat
Kicsit draga, de tuti jobb a nála drágább Manitou Black telóknál, és a Psyloknál is faszabb
Erre ajánlom
Állatoknak. Ds, dirt, street,
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-19 (19 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó, levegő


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

4130 Crmo acél


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2616


 
ajánlott felhasználás:

dirt


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzo DJ 2 2005 vagy duro? villákról általánosságban
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzocchi Dirt Jumper 2 80-ról 100 mm-re átalakítható?
2 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi Dirt Jumper 2 olajcsere- milyen olaj kell, hogy kell?
9 válasz
utolsó: 2013. szept.
Marzocchi Dirt Jumper 2 vagy RST Dirt T a nehezebb?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 2 termékkel kapcsolatban: