Marzocchi Dirt Jumper 3 2006 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



106-120 (178 vélemény)
Rendezés

~Downhill~ avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
 nem kotyog ,kb ugy 45-tel neki mentem egy fának és semmi baja nem lett.98mm-t mozog a 50 kilom alatt.
Hátrány

nekem egy időután bekeményedett de szétszedtem kitisztitottam és as zimeringnél benyomtam egy kis olajat és most nagyon finom a mozgása.

Tapasztalat
nem azt a nagy csavart kell erőszakolni ,hanem a nagy csavar közebében van egy gumi azt csavarhuzóval velszeded és máris tudod álitani egy imbusszal. Amásik műanyak csavarral nem tudod álittani. Csak ha letekered akkor kitudod szedni a tekercsrugot.
Erre ajánlom
dirt, street, 4x, freride (inkább a trükközös nem a szakadék ugrálos) 
Ennyiért vettem
35.000 újonan
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ubi16 avatar
29 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
jól mozog...
Hátrány

kb 1 év után a levegőtartály ereszt...
csak 100mm :(

Tapasztalat
jobb oldali szára levegős és olajos egyben
bal oldali rugós

Itt egy kép róla
Erre ajánlom
Dirtre
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2007 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

bikekiller avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Masszív,erős,jól mozog,szép,az enyém lassan két éves és nem volt eddig semmi baja,se olajcsere se tisztítás,hidegben a 70-et is kimozogja,és még nem is kotyog
Hátrány
talán csak az h nehéz
Tapasztalat
normáltengelyesek közt messze a legjobb
Erre ajánlom
ds,fr...
Ennyiért vettem
40000
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Bejáratás után (pár hónap) finom mozgás, útját pár mm-en kivül rendesen kimozogja. haveromnak egy bb7 volt 180as tárcsával, de egyeltalán nem csavargatta.A csavarjai egész jók, de az állítók kicsit nehezen forgathatóak.
Hátrány

Új korába elég darabos a mozgása,de ez meg fog javulni idővel.

Az évjárat nagyon fontos, mert van a dj3 ból teljesen jó is, és nagyon elbaszott tipus is.De a legújabbak, elvileg jók már.

4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kucsi456 avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Hát ez egy 2004es dj, ami állítólag a legjobb széria.A mozgása nagyon finom és kimozogja amit kell neki.Mivel nemrég vettem ezért hidegben még nem volt alkalmam kipróbálni. A sarat, port, bármilyen szutykot gond nélkül tűri, a nyílt olajfürdős csillapítás sztem tökéletes.A levegőt egyáltalán nem ereszti, pedig a szimmerringei még gyáriak.A kotyogás meg sztem nem is téma egy ilyen telónál:D egyenlő a nullával:D Hát a karbantartásról annyit h olajon kívül semmit nem kellett rajta cserélni.
Hátrány
eddig nem találtam de remélem nem is fogok:D
Erre ajánlom

Hát enyémre ez van írva:"Use only for: cross country, all mountain , freeride , dirt jumper

do not use for : downhill, freeride extreme"

sztem ebből mindenki megérti a lényeget:D

Ennyiért vettem
havertól 35 000ért
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2004 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freddy avatar
30 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
jól mozog, dirt villának való keménységgel, nem koppan, és nem üt vissza kifelé, az útját szépen kimozogja, erős, jól néz ki
Hátrány
nincs benne csillapitás, ami szerintem elég nagy hátrány..
Tapasztalat

nagyon csalódtam benne amikor megtudtam h nincs csillapitása, és szerintem az majd nagyon fog belőle hiányozni.. hisz lehet az leején nem koppan de aztán sok használat után..

ennyi pénzért lehetne csillapitása

Erre ajánlom
dirt street
Ennyiért vettem
40000(haver)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nitroboy avatar
68 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
mozgása eszméletlen..igazis marzo-s mozgás, kb 9,5 cenit simán kimozgott alattam.
nemtom hideg h befolyásolja, sztem nem nagyon mert olajos..
féknélkül próbáltam , de elég merevnek tűnik
Hátrány
sztem csak a súlya + az útja...a súly azért mert 3 kiló :S  az út pedig mert h rövid..lehetne mondjuk 120mm vagy max 130 :D
Erre ajánlom
dirt mindenképp, streetre sztem nehéz :S..de ellehetviselni
Szerinted hasznos?

Attillus avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Gyönyörűen mozog, 9,6-ot simán kimozogja egyszerűen álom. Bírja a telet is, bár akkor naponta karban kell tartani. Kíváncsi voltam mit bír dh-nál, Nkem még a büdös életben nem koppant le. Brutál széles gumikat is befogad. Tárcsafékkel sincs baj nekem nem ereszt, nem is kotyog, bár ez a 2naponta bekövetkező (télen szinte félnaponta) nagy karbantartás lehet az oka. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen rendmániás, de szerintem elég lenne neki, fél évente karban tartani. Ez a legjobb teló

I♥Bomber DJ3 08

Hátrány
ilyennel még nem találkoztam
Tapasztalat
Erre ajánlom
Mindenre amit a gyártó ajánl, nameg enyhe dh, de ha dh-zni akarsz akkor valami nagyobbat vegyél...
Ennyiért vettem
kb:50k
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aca50 avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
nagyon jó   kis telóó  45 ér  megérte nagyon meg vagyok elégedve mozgása is finom  esőbe  még jobban mozzog xxd  ajánlom mindekinek 
Hátrány
eddig még nemtok róla:D
Erre ajánlom
dirt street   enyhe freeride
Ennyiért vettem
50 de 45 megkaptam
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wxga avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

vajpuha a mozgása főleg a nagy melegben télen nem használtam de mivel marzo gondolom semmi gond nem lehet a vissza utcsillapitást nem nagyon használom de az is kiválo

ahozz képest hogy nem olyan drága kiváló teljéesítményű 

Hátrány
amikor kifele húzom bunnynál vagy manuálnál akkor kifelekopppan ezt orvosolhatnák már a marzocchinál mert az összes ilyen
Erre ajánlom
Dirt/Street birja a nagy jumpokat is
Ennyiért vettem
40000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Grand Master B avatar
19 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
merev,mozog, be lehet állítani rendesen, olasz ,jól néz ki stb
Hátrány
aza csavaros váll elb.szottul shit. állandóan lelazul vagy kitörik a csavar. nehéz
Tapasztalat
jó villa, ebben az árban az egyik legjobb
Erre ajánlom
dirt,de nem 6méteres dirt...
Ennyiért vettem
nemtudom
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gera16 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem nagyon jól mozog nekem kimozogja a 100mm-ert az éghajlatváltozás nem árt neki a visszaút is nagyon jó a 203-as villa sem csavarja eggyáltalán nem ereszt nekem 3000 km után már kezd egy kicsit kotyogni én annyi hogy lemosom de nincs semmi baja nekem a bal oldali beállítócsavar besz**t.
Hátrány
végülis csak az hogy néha ereszt a beállítócsavar rossz meg máha szétkell szedni
Tapasztalat
nekem a bal oldali beállítócsavar az beszart 3000km alatt 1 szer sikerült lekoccolni nekem ennyi idő után kotyog de am semmi baja nincs
Erre ajánlom
dirt street és egyne DH
Ennyiért vettem
gyárilag volt benne
Szerinted hasznos?

Loky avatar
45 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

Na szóval új villához méltán próbálok nem elfogultan írni.

A mozgása meglepő mert nagyon szépen és gyorsan reagál mindenre ami alá kerül viszont nagyobb ugrásnál az út végén még is bekeményedik/belassul a mozgása. Érezhetően. Láthatóan.

 Végig nem mozogja ki megmértük valami 9,4 lett de gondolom ott is már csak az olaj fogta meg vagy a csillapítás. 

A szimeringelés nagyon jó. Egy cseppet nem ereszt se be se ki.

Bazinagy hely a külsőnek. Sok embernek az is nagy előny.

Tárcsafék használatánál megspórolsz vele egy adapternyi pénzt :)

Hátrány

Ha muszáj lennék hátrányt írni akkor azt hiszem az állíthatóságáról beszélnék.

Nehéz rajta kiigazodni mivelhogy nincs rajta két nagy valami amit csavargatni lehet. Érdemes hozzáértő emberrel először kitapasztalni, hogy is, mint is van. 

Ja és az áthidalása. Jó persze dizájnos, hogy "M" alakú meg minden de szerintem csinálhatták volna kicsit "zsírosabbra" is :P

Tapasztalat

Amúgy ez egy faja villa. Szinte már kuriózum. :)

Ajánlanám minden ugrálós embernek. Csak ne kínozzátok a hegyekben. Használld amire való.

Erre ajánlom
dirt/street
Ennyiért vettem
38000Ft
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

george07 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Szép,mert marzocchi, és fehér:D. Mivel még csak kb 1 hete vettem nem sokat mentem vele de nagyon jól mozog. Az útját rendesen kijárja de ha eleinte nem akkor lehet rajta állítani. Jól bírja az erőteljes leárkezéseket hiszen erre tervezték. Ja és olcsó!
Hátrány
Hátrányt még nem tapasztaltam de gyorsan koszolódik ezért rendszeresen le kell mosni.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejön mert szerintem egy ilyen marzocchi minden vázban jól mutat ha karbantartjuk és vigyázunk rá.
Erre ajánlom
Főleg Dirt és 4X
Ennyiért vettem
akciósan 35 000 Ft
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2009 első teleszkóp
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karpatiaa avatar
77 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
szép, Marzocchi, nem suntyur, erős mint az állat, 125 mm út, lekoppinthatatlan, levegős, szép mozgás, egyszerű a belseje.... :D
Hátrány
kicsit lassú a visszaút ...de ez nemgond ez egy dirt villa :D
Szerinted hasznos?

106-120 (178 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.