Marzocchi Dirt Jumper 3 2011 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



166-178 (178 vélemény)
Rendezés

hpmtb avatar
hpmtb
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem teccik!! a csillije kicsit lassú de bellülről álitható ja+olajcserével lehet finomittani a mozgást!! aki fikázza éa ne vegye meg!! ja+ valakinek csavarodik:ajánlott felhasználási terület dirt, 4x,street.....(valaki dhra de sztem az tulzás)
Hátrány
HÁT........kattogott!!DE men nálam!! nem tom mé de az enyém nem!!!
Tapasztalat
Nekem teccik!! akinek nem ne vegye meg!!!ja occsó!! jó árban van!!
Erre ajánlom
dirt ,4x de 4x-ra "nehéz" nem vok gramm agyu de igy van!!!én mindkettöre használom!!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bubu avatar
Bubu
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős, jól néz ki nekem mondjuk v.miért 13cm-t mozog (így vettem) azt viszont teljesen kimozogja. A fékem nem csavarja.
Hátrány
Kicsit lassú olajcserével orvosolható meg nehéz de meg lehet szokni
Tapasztalat
Szerintem iszonyat jó. Biztos hogy egy jó ideig nem fogom lecserélni
Erre ajánlom
dirt jump, dual, akár DH-ra is
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wade avatar
Wade
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
brutál merev,erős,jól néz ki,203-as tárcsa nem csavarja
Hátrány
nem vmi érzékeny a mozgása, lassú a visszaútja, nem egy pille súlyú darab, mozgásilag nem egy nagy szám
Tapasztalat
A mozgása nem vmi jó, érdemes vmit buherálni rajta, ha nem csak dörtra v streetre akarod használni(olajcsere vagy nemtom)Mert így ráz a göröngyös utakon
Erre ajánlom
csak dirtre vagy streetre,esetleg fourcrossra
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Andris avatar
Andris
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól néz ki,brutál merev és erős,meg annyi hogy Marzocchi!!
Hátrány
nem vmi könnyű, mondjuk nem zavar engem, a mozgása túl lassú, tehát ha nem csak dörtre akarod használni akkor cseréld le hígabbra az olajat
Tapasztalat
Király elpusztíthatatlan villa( mondjuk elpusztíthatatlan nincs),arra használhatod amire akarod, mondom egy olajcsere jót tesz neki
Erre ajánlom
elsősorban Dirtre, de olajcserével Freeride és kis merev géppel DH
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huszt avatar
Huszt
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
11-cm-ből nekem 10 és felet kimozgott, a 60 kilóm alatt. Igaz a legeslegpuhább beállíttásban. A hidegre semmit nem változik a teló, legalábbis a mostani novemberi hidegre, a kemény telet értelemszerűen nem volt alkalmam kipróbálni... A csillapítása sztem remek. A sarat bírja.
Hátrány
A Mozgása sztem kicsit lassabb a 03-as-énál. Eléggé nehéz darab. Azonban -bár még nem mértem meg- szerintem nincsen 3 és fél kiló.
Tapasztalat
Szerintem ennyi pénzért nagyon megéri annak aki durvulni akar, a freerideban talán a 04-es drop off lehet jobb vétel. Előnyei közül kettőt emelnék ki: - Vastag acél becsúszók, és brutális felépítés, - valamint a csillapítása. Ez utóbbi minden várakozásomat felülmúlta! Asszem ennyi.
Erre ajánlom
Elsősorban dirt, másodsorban street, harmadsorban freeride, annak, akit nem zavar a súlya. Azok vegyenek ilyen telót, akiknek a minőség többet ér a pehelysúlynál!
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ToMM avatar
ToMM
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Iszonyat finom mozgású, merev, óccsón megszereztem.Én 70kg vagyok és simán kimozog alattam 12cm-t.Hidegben kicsit lassul, de ez természtes.Tényleg full merev.
Hátrány
Boltban naggyon drága, amúgy csak az a baki ha nem a tiéééd.
Tapasztalat
Egyik havernak 2003-as DJ II-ese van, az kb. 9,5-10cm-t mozog ki és 10000Ft-tal drágább.
Erre ajánlom
Bármikor bármire, még maratonon is láttam
Szerinted hasznos?

Lavin avatar
Lavin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem 3 hónapig használtam, hanem három hónapja használom! Iszonyat jól néz ki, merev, nagyon finoman mozog 11 cm-ig, utána fokozatosan felkeményedik. Nagyon király törhetetlen, a tárcsafékszemek nagyon jók rajta, és levegő rásegítéses.
Hátrány
Kicsit drága
Tapasztalat
Király, király és király! Újonnan nem érdemes megvenni mert úgy drága. Használtan megkapod a bolti ár 60%-áért. Nyugodtan megveheted használtan biztos, hogy nincs szétgyilkolva, mivel nem lehet szétgyilkolni! A legjobb szimplavállas(leszámítva persze a dj2-est meg 1-est) Sőt simán odaver néhány duplavállast is.
Erre ajánlom
mivel dirt villa ezért dirt-re. Na jó ez csak vicc volt. Bárkinek bármire. Én pl dh-zom vele, és bírja.
Szerinted hasznos?

saxon avatar
saxon
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól mozog Jól néz ki Van levegő rásegítés Jó minőség(Made in Italy)
Hátrány
Ha jól tudom csak belülröl állítható az útja 11-13 között. Nálam is amolyan kotyogós hangot ad ki 1-2 cm-es mozgásnál. Nem mozgatja ki a 13-t.
Tapasztalat
Na szóval a teló szerintem nagyon jó darab.Már ha a kinézetét nézzük nagyon brutális, de ha ki is próbálod, utána nem fogsz akarni másat. A kotyogó hangokat illetően úgy gondolom orvosolható viszont idegesítő. A tárcsafék nem csavarja. 203-st is lehet tenni. A mozgása nagyon jó. Nagy karbantartást nem igényel csak néha-néha szimering tisztitás. A válla bivaly erős. Ja és a képen a 2004 modell van, szerintem a 2003-s szebb.
Erre ajánlom
Minden brutál biciklizésre.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kajti-Pajti avatar
Kajti-Pajti
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Atom brutál merev,eltörni lehetetlen cool design
Hátrány
nincs rajta v-fék szem,kattog 1-2cm mozgásnál,csak belűről állítható,kurva nehéz
Tapasztalat
szerintem jó,jobb mint a volt manitoum
Erre ajánlom
szerintem törhetetlen de no-commentet ne zúzd vele végig mer az már sok neki
Szerinted hasznos?

dany7 avatar
dany7
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Brutális merevség,szép mozgás,kinézet ;) ,tárcsa nem csavarja,a 13ból tényleg kimozog 12-t :Dde azt nagyon szépen
Hátrány
SÚLY,ÁR,estleg hogy meignt valahonnan kifelejtettek egy kis anyagot a vállból szóval el is tud törni....
Tapasztalat
ebben az árkategóriában ilyen telót nem nagyon találsz....ha neked ez kell vedd meg...
Erre ajánlom
FrEeRiDEee
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petya avatar
Petya
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Marzocchi, Nagyon erős, szépen mozog, kimozogja a 11cm-t, jól néz ki, nem csavarja a tárcsa...és még sorolhatnám :)
Hátrány
Még nem találtam, vagy talán a tömege??? Nagyon nehéz az tény(3300 g körül) dehát valamit valamiért.
Tapasztalat
Nagyon drága, de erre is csak azt tudom mondani, mint a tömegre. Megéri és kész. Csá
Erre ajánlom
Dirt Jump, hardcore street(na jó oda egy "kicsit" nehéz), freeride, lightos DH meg mindenkinek aki nem sajnálja rá azt a sok Deák Fecót:)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mindegy avatar
mindegy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jól rugózik hidegben melegben.
Hátrány
Iszonyat nehéz, idegesító kattogó hang hallatszik lenyomásnál!Csak 100mm rugózik, bár állítólag 130ra lehet tuningolni(nem sufni tuningal)(www.marzocchi.com)
Tapasztalat
Egyenlőre nem sok! De azért 90 ezerért ne katogjon!
Erre ajánlom
Dirt Jump,Dual,Dh
Szerinted hasznos?

Caprime avatar
Caprime
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon finom a mozgása nagyon jol csilapit nekem a 13cmbol 12kimozog cool design hideg nem hat rá semennyire sárhely van böven tárcsa kicsit csavarja semmi karbantatás nem kell neki néha szimeringeket letörölöd azt csá
Hátrány
2honap után kotyog kicsit csavarja a tárcsa nagyon csopperes lesz töle a géped
Tapasztalat
dirt jumper 2 sokall jobb enél erosebb becsuszok merevebb manuitukat veri mozgásban merevségen talán sherman veheti fel vele a versenyt
Erre ajánlom
enyhe Dht is birja Hardos freeride dirt dehát 13cm ut szerintem egyértelmüen nem maraton telo
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

166-178 (178 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: