Marzocchi Dirt Jumper 3 2011 első teleszkóp
-
Modellév:
2011
- Listaár: 55.000 Ft
Már-már lehetne azt mondani, hogy pofátlanul jó minőségűre, és mutatósra sikeredett ez a telója a marzónak.
Mozgása a gázliftes székeket megszégyeníti, kis súly alatt is könnyen megindul, jó kenést&csillapítást biztosít a nyílt olajfürdő, és mindkét lábban ugyanazt találjuk, ami túlontúl hozzájárul finomságához(amilyen egyszerű, olyan tökéletes)
Igaz, csak kis 6-os tárcsával használtam egy ideig, de nem ciripelt egyszer sem mint a villamos a kanyarban...
Olajat egyátalán nem ereszti a szimmering, és annak ellenére, hogy második tulajdonosa vagyok, semmi műszaki hibájával eddig nem találkoztam még, pedig használom.
Megjelenése szerintem sokkal esztétikusabb volt, mint a mostani DJ3-asoknak.
-egy kicsit kattog a reboundnál
-a magnézium lába könnyen sérül
-sokak szerint nehéz, de véleményem szerint megszokható
-egyoldali matricázás miatt csak a jobb oldala mutatós :(
Lényeget már leírtam. Napfényben állati pofás darab, attól nem kell félni, hogy megbámulják-e. A gyönyőrű és robosztus kialakításnak, súlyának köszönhetően megnőveli a bicajozás örömét (...)
10 fogorvosból 5 ezt ajánlaná!
namost nekem egy 2004 es dirt jumper 3as om van és istenkirály.
eddig összvissz olajcsere volt benne, és használtan vettem egyik havertól. nagyon finoman mozog jó benne, hogy nyílt olajfürdős csili van benne nem ilyen szirszar patronok. GYÁRI SZIMERINGEKKEL MÉG MINDIG NEM ERESZTI A LEVEGŐT. hát igen ez még eredeti marzó
nekem ki van húzva és maximálisan kimozogja amit kell neki
hideg nagyon picit lassítja de gondolom ez azért van mert változik az olaj viszkozítása
néha meg kell törölgetni a becsúszót de ha nem sarazol még azt se
én 160 as hidrás deore-al használom és kicsit sem csavarja
nincs tökéletesen megfelel nekem városba néha egy kis lejtőzés is belefér és meg se nyikkan
kotyogás.... felejtős
ha jól tudom 2007 vagy 06 óta a suntour gyártja a dirt jumpereket
és azóta nem olyan jók mint voltak
az enyém nagyon fasza teló
Csak hogy a neves gyártót megvédjem az előző két komment utánn.
Richard: Nem ismerem a barátodat, de valószínüleg ő bánt rosszul a villával és ezért állt be neki, több embert ismerek aki isteníti ezt a villát a 07es utánn is. Nekik még mozog... Érdekes.
Zoliee.: "nézz fel a marzocchi.com-ra elvileg 2007-ben volt utóljára dj 3 08-09-es sehol sincs ott fent". Hát én felnéztem és tessék: http://www.marzocchi.com/Template/listSPAForksMTB.asp?IDFolder=113&LN=UK&Sito=mtb&IDAnno=55897
sőt 09-es is van méghozzá itt:
http://www.marzocchi.com/Template/listSPAForksMTB.asp?IDFolder=113&LN=UK&Sito=mtb&IDAnno=56330
az meg hogy eltörted, legyen a te gondod, valószínű te ronttotál el valamit (érkezés, elugrás stb.) 3-4 méteres letörés, meg 360azás közben nem tört el 80kg-s gyerek alatt akkor alattad miért törött el? gondolkozz el rajta bye
(Adminok: bocs a hosszú linkekért remélem nem lesz gond.)
Az van neki rendesen.
2 hónap után elkezdett a havernak keményedni.Még 2 hónap és egy majdnem 2 meteres szökés utan alig megy be 4-5 cm-ert.De lehet hogy ez egy selejtes darab.
Ha nem egy selejtest fogsz ki akkor dirt/street
Nagyon nagyon szépen mozog,a becsúszószárak nem izzadják ki az olajat,hidegben is gyönyörű a mozgása,203-as es hidraulikus tárcsával használom és ezt is reszketés nélkül bírja pedig 130 kg vagyok. Levegő nagyon lassan távozik belőle 4 hónap 0,2 bár,de ha így tesz akkor húzd meg a csavarokat a villavállon és többé nem ereszt. A visszaútcsillapítással tényleg komfortosra lehet állítani.
Kettő éve nyúzom,de szépen karbantartom és ugyan olyan szápen mozog mint az elején.
Éves olajcsere, becsúszószárak folyamatos tisztítása, és a dupla szimeringrendszer időszakos cseréjével nagyon hosszú élet elé néz.
Abban megegyezhetünk hogy nehéz. Most már benne van több mint három ezres,és a sokatok által írt kotyogás nem maradt el nekem sem,bár a működést nem befolyásolja. Ennyit tapasztaltam még.
Egy igazi marzo ,csak jó olajat kell hozzá venni ,és figyelni a szimeringekre.Én hatezer forintért vettem + hozzá a külső, belső szimeringek 7 ezer forint összességében a legjobb ár/érték teló.Finom marzo mozgással hegyen ha meleg akkor verhetetlen.Kicsit csavarodik de ez legyen a legkevesebb.160-as tárcsával minden rendben van vele.
-szep, finom mozgas
-teljesen kimozogja a 100 mm-ert
-hidegben megvaltozik a mozgas, telen is kiprobaltam de nem volt nagy baj vele
-a visszaut csillapitas nagyon jol mukodik
-sarban is helyen van, akkor sem valtozik a mozgas es marad hely a guminak is
-levegot semmit sem ereszt
-semmi kotyogas peddig borolom eleget :))
-a telonak jo letorolni a becsuszojat ha kezd mocskolodni, hogy ne hordja be veletlenul se a piszkot, jobb karbantartani mert akkor tobbet tudod hasznalni :P
-a csavarokkal sem volt gondom, ahogy megvettem meghztam rajta mindent, idonkent szoktam ellenorizni, de semmi, nagyon birjak :D
megeri az arat :D en csak ajanlani tudom, nagyon joo :D
az allabiakban csatoltam egy kepet a bicomrol ;)
-Finom mozgás
-Végig kimozogja az utat
-A hidegbe nem igazán merevedik be mivel nyílt olajfürdős
-A csillapítást (túl)tág határok között lehet állítani meglehetősen finoman
-Mint minden marzó tűri a ganéjt és szervízigénytelen
-Hát szerintem 1ien villára nem kell féket rakni de szerintem 1 160-ast lazán elbír.
-A levegőt nem ereszti
-Nem kotyogósodik
-Szinte 1 általán nem igényel karbatartást.
-Nagyon erős benne van az anyag
Amikor ereszted ki a levegőt 1 idő után 1 pici olaj is jön(marzóbetegség)
-Kicsit csörög bene a rugó (ez is marzóhiba)
-Mint a legtöbb marzónak ennek is ien mbuzi "m"alakú válla van ami annyira túl lett bonyoliítva hogy ojan könnyen reped mint az állat.
Hát.. a mozgása finom,dirt-streetre megfelelő(amire kitalálták)
A telóutat nemmozogja ki minden kis szar bunniktol,nem nyeli el az ivet,de ha dirten csőrölsz vagy szükség van rá akkor az egész utat szépen k9imozogja koppanás nélkül!
Hidegben ugyanugy mozog mint 40fokban.
Csillapitás jó.2007es a legjobb!!!!!!!!!!!!!!!!!
Levegőt nem ereszti!
Nem kotyog!
állitocsavarok jok!
Javaslat:Fiygelem!
mivel agyári olaj egy fos ezér megveszed, szedd szét és tegyél bele 5ös motorexet ugy jo lesz, ja és a visszautcsilit ne állitsd kilövősre mer(ugy nemtanulsz meg bicozni,meg ki fog koppanni és a csillapitorugo szépen elfog repedni) ezért azt tedd közepes állásba!!!!!
ja és ha megteheted,vegyél bele 2 gumipogácsát és a gyári mellé pluszba rakd be!!
ha ezeket betartod kapsz egy 888at,csak kicsit keményebb és 100as!!!
:):):):):)
fekete
dirt jump
maximális rotor méret: 203 mm
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.