nagyon jól mozog
nem folyik az olaj
jol néz ki
az ára bár én egy 20assal olcsobban vettem egy akcio miatt
nem csavarodik 203as tárcsával
és marzó :D
olyan nehéz mint egy DH villa
a 203as tárcsa alig fér el a villaszár mellett..
csak 100as
dirt 4x
nagyon jól mozog
nem folyik az olaj
jol néz ki
az ára bár én egy 20assal olcsobban vettem egy akcio miatt
nem csavarodik 203as tárcsával
és marzó :D
olyan nehéz mint egy DH villa
a 203as tárcsa alig fér el a villaszár mellett..
csak 100as
dirt 4x
fekete
dirt jump
maximális rotor méret: 203 mm
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.