Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




hunwarrior3 avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nekem egy 80 milis van,tehát a rugóút még kisebb,de azt is jól kihasználja.Jól mozog nagyjábol 50 milit (az én 58 kilóm alatt).Hidegben valóban romlik a mozgása de nem veszélyesen:D. Strapabíró,erős teló,bírja a sarat, port.Nem használom vmi hosszú ideje, de beváltotta a hozzá fűzött reményeimet:D. Ráadásul még jól is néz ki.
Hátrány

Ilyet még nem tapasztaltam :D , de  a haverok sem (nekik is 2008-as van csak nekik 100 milis.) am ha naon bele akarok kötni :D akk a matrica lejön :Dde ha ez probléma akk te szimplán zakkant vagy:D

Erre ajánlom
dirt/street, lightos dh/freeride
Ennyiért vettem
30.000 havertól
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

46-48 (48 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mz dj3 műanyag kupakját hogy kell kivenni ha már le van sarkalva??
1 válasz
utolsó: 2011. márc.
Elcseréljem a Suntour Duromat 07es Marzocchi DJ 3-ra?
6 válasz
utolsó: 2011. feb.
Melyik jobb? Suntour Duro vagy Marzocchi Dirt Jumper 3?
80 válasz
utolsó: 2011. feb.
46-48 (48 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: