Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




beri avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-szép
-használtan olcsó
-viszonylag erős
-megfelelő mozgás

Hátrány

-újonan drága
-nehéz

Tapasztalat

Nekem nagyon bejött a 2009-es szériájú DJ3 annak ellenére,hogy sokan szidják.Problémám nem volt vele sok.Mozgása megfelelő arra amire kitalálták.Ami nem tetszett,hogy a gyorszárat sokat kellet húzgálni dirt-ön mert felllazult.Én személy szerint DH-ztam is vele és ott sem mondott csődöt.160-as tárcsa nem csavarja nagyobbal nem használtam.Arról,hogy télen,hogyan viselkedik nem tudok véleményt mondani mert csak egy fél nyarat volt nállam.Szerintem kiválló választás kezdő bringásoknak ajánlom!

Erre ajánlom

Csak is dirt!Parkban és streeten nem tudom,hogy bírná a dolgokat,de szerintem megölnék a footjam-ek.

Ennyiért vettem
Cseréltem Manitou Stance Bluntra
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

46-48 (48 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mz dj3 műanyag kupakját hogy kell kivenni ha már le van sarkalva??
1 válasz
utolsó: 2011. márc.
Elcseréljem a Suntour Duromat 07es Marzocchi DJ 3-ra?
6 válasz
utolsó: 2011. feb.
Melyik jobb? Suntour Duro vagy Marzocchi Dirt Jumper 3?
80 válasz
utolsó: 2011. feb.
46-48 (48 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: