Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




UMF hardy rider avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Marzó az eredi olasz gyártmányok közül.
Kimozogja a 100 milit
Amíg fékkel használtam a bb7 203-as tárcsával nem csavarta
Mozgása még mindig puha de nem rúg vissza :)
Nekem 3 éve nem volt hozzányúlva, mindjuk szerintem ráférne
Forgásokat jól bírja
 

Hátrány

Foot jamnél oda kell figyelni hova lépsz mert a 2007-esen lapított híd vagy mi... :D
Több mint 3 kiló xd izmosodni kell hozzá, de megéri :D 

Erre ajánlom

D  inkább, parkba és utcára nehéz szerintem, mondjuk én is utcázni szoktam vele.

Ennyiért vettem
bringához volt
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2007 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

46-48 (48 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mz dj3 műanyag kupakját hogy kell kivenni ha már le van sarkalva??
1 válasz
utolsó: 2011. márc.
Elcseréljem a Suntour Duromat 07es Marzocchi DJ 3-ra?
6 válasz
utolsó: 2011. feb.
Melyik jobb? Suntour Duro vagy Marzocchi Dirt Jumper 3?
80 válasz
utolsó: 2011. feb.
46-48 (48 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: