Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




hunwarrior3 avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nekem egy 80 milis van,tehát a rugóút még kisebb,de azt is jól kihasználja.Jól mozog nagyjábol 50 milit (az én 58 kilóm alatt).Hidegben valóban romlik a mozgása de nem veszélyesen:D. Strapabíró,erős teló,bírja a sarat, port.Nem használom vmi hosszú ideje, de beváltotta a hozzá fűzött reményeimet:D. Ráadásul még jól is néz ki.
Hátrány

Ilyet még nem tapasztaltam :D , de  a haverok sem (nekik is 2008-as van csak nekik 100 milis.) am ha naon bele akarok kötni :D akk a matrica lejön :Dde ha ez probléma akk te szimplán zakkant vagy:D

Erre ajánlom
dirt/street, lightos dh/freeride
Ennyiért vettem
30.000 havertól
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: