majdem kimozogja az egész villa utat
szép külső
ugráa közben nekem pont jól mozog
az ára mondjuk én olcsón vettem
csillapitást nem lehet állítani
80mm-es rugóút
néha darabosan mozog de nem mindig
kezdő DIRT-ösöknek nagyon jó
benne van a nevében DIRT
majdem kimozogja az egész villa utat
szép külső
ugráa közben nekem pont jól mozog
az ára mondjuk én olcsón vettem
csillapitást nem lehet állítani
80mm-es rugóút
néha darabosan mozog de nem mindig
kezdő DIRT-ösöknek nagyon jó
benne van a nevében DIRT
fekete
dirt jump
maximális rotor méret: 203 mm
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.