Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




concroowe avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Nagyon finom mozgása van.

-Telóutat végig kimozgja.

-Tökéletes tömítés sár por megse kottyan neki évek múltán se.

-levegőt 2 hónap után kell fújni jó esetben olajcserére évente szorul ,ha azt akarjuk ,hogy velünk öregedjen meg.

-Minden csúcs kategóriás eredeti marzo olasz minőség...

Hátrány

Ha túl sok levegőt fújsz bele akor eldurrran a szelep és a patron is eldurranhat.

 

Tapasztalat

tárcsaféket nem ajánlanék sima teleszkópra. Kivéve , finom használat vagy kis súly vagy kis tárcsa mellett.

De nagy fékezésekhez kell az átütőtengelyes ,mert különben csavarodik a villa.

Én telómból kiszedte az előző tulaj a rugót és ezért teljesen gajra ment. Mindenképpen legyen rugó az egyik oldalt vagy kérdezz rá tapasztalt sokat látott emberektől ,hogy hogyan alakítsd át a telód ,ha mindenképpen akarod.

 

Erre ajánlom

Dirt/Street

Ennyiért vettem
Bringához volt
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2007 első teleszkóp
Marzocchi Dirt Jumper 3  2007 első teleszkóp
Marzocchi Dirt Jumper 3  2007 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: