Marzocchi Dirt Jumper 3 első teleszkóp

178 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 55.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




raksanyik avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szerintem szépen mozog, bár fel lehet ütni. 2004-es de jól bírja az igénybevételt. Volt már rá példa hogy a teleszkóp mentett meg egy óriási eséstől, mai napig nem értem hogyan mozogta ki a tuskót :) :)

Szimeringet és olajat most cseréltettem, de rá kellett jönnöm hogy jobb ha én csinálom! Jó a bolt szervize... :( Amúgy nem egy bonyolult szerkezet, meg lehet otthon is csinálni, kezelési- és robbantott- meg van a neten.

Tárcsa szerintem nem csavarja, legalább is nem zavaróan. A levegőt sajnos idővel elengedi, de nem nagyon használom!

 

Hátrány

Hát ha súlyhoz akarjuk állítani az olajjal kell játszani, egyebet nem tapasztaltam.

Erre ajánlom

Vegyesen használom sok kilométeres túrától laza DH-ig.

Ennyiért vettem
Biciklivel együtt
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 3  2004 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2751


 
ajánlott felhasználás:

dirt jump


 
további információk:

maximális rotor méret: 203 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 3 termékkel kapcsolatban: