Marzocchi Dirt Jumper 4 (OEM) első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.02.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

97Laci avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Olcsó
Jó mozgás
Egyszerű belső, könnyű szervizelhetős
Használtan szint bármit lehet hozzá kapni.
Nekem a beépítési magassága 110 mm volt, és 100 mm-et mozgott. (előfeszítés nélkül)
Hidegben is elfogadhatóan mozgott

Hátrány

Nincs semmi állítási lehetősége
Csak ejtőpapucsos kivitelben gyártották.
Nehéz (olajjal 2,8 kg nekem)

Tapasztalat

Az előfeszítő csavarokat ki kell cserélni hosszabb 8-as imbusz csavarra és úgy már elfogadható keménységet ad, egyébként nagyon puha (70 kg vagyok).
Visszaút csillapítása sincs, viszont ha a gyári 7.5w olaj helyett 15w olajat raksz bele 1,7 dl oldalanként, akkor egész elfogadható lesz.
Kezdésre ajánlom, én kb 2 évig használtam, tavaly váltotta le egy Argyle. A kettő összehasonlíthatatlan.

2006-os az enyém, csak nem engedi, hogy úgy írjam be.

Erre ajánlom

Dirt Street Park

Ennyiért vettem
15000
Mért tömeg
2800 g
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 4 (OEM)  2013 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benitro avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

olcsó, erős, szép design, igénytelen, jól bírja a gyűrődést, szépen indul meg

Hátrány

Csillapítás nem sok van :), nem ép a beállítások tengerében veszik el az ember

Tapasztalat

Egy Kona Shredben használtam főleg, egész szépen mozgott, voltam vele hegyekben is, egyszer kényszerűségből beleraktam egy stinky-be, és párszor legurultam a mátrában. Kibírta :)

Erre ajánlom

Dirt/Street

Ennyiért vettem
Bringában volt
Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 4 (OEM)  2007 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

Franco avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A 100mm-es rugóutat jól kimozogja, strapabíró: esőt, sarat jól bírta , jól néz ki. Azért esős saras idő után nem árt neki egy kis törődés. Hidegben is tűrhetően csillapít a Dirt Jumper 4.

Hátrány

Hamar kopik a festése, nincs lock out, nincs v-fék rögzítés csak tárcsa van és persze nem épp pehelysúlyú (2,3 kg).

Tapasztalat

Ár érték arányban szinte verhetetlen volt újkorában.

Erre ajánlom

Első komolyabb villám volt, annak még mindig ajánlom.

Mért tömeg
2300 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uncontrolled avatar
28 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Olcsó. Esetleg még az is előny lehet egyeseknek hogy nem mozog sokat. Olyan 80-100cm közt van a rugóút. Azért írom ennyire bizonytalanul, mert nem hinném hogy kimozogja valaha is a 100-at.

Hátrány

Se levegős rendszer nincs benne mint a korábbi DJ3-asokban pl, se olaj csillapítás. Van benne két spirál rugó és csókolom. Semmi érdemleges vagy figyelemre méltó dolog. A Híd kialakításában épp csak fellelhető a jellegzetes M profil, a vállból meg teljesen el is tűnt.

Tapasztalat

Jobb ha az ember rászán egy kicsivel többet, és ettől kb két fokkal jobb villája lehet.

Erre ajánlom

Hétvégi ugrálgatásra ajánlom csak.

Csatolt képek
Marzocchi Dirt Jumper 4 (OEM)  2009 első teleszkóp
Marzocchi Dirt Jumper 4 (OEM)  2009 első teleszkóp
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pupak321 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Melegben jól mozog. Masszív a kategóriájához képest. Nem kell túl sokat foglalkozni vele, letörölgeted róla a sarat, azt kész. Szerintem félévente érdemes elvinni megnézetni. Nincs elöl tárcsafékem, de azt mondták egyik bicó boltban, hogy a 203-as tárcsa sem csavarja.
Hátrány
Kb. 80 mm-t mozog ki a 100-ból, bár szerintem erre a hideg is rájátszik, meg mondjuk el kéne vinni már átnézetni. Hidegbe kiviszed, 20 perc után merev villa...
Tapasztalat
Nem egy profi villa, de kezdőknek sztem jó. Meg az árkategóriájában is elfogadható.
Erre ajánlom
Dirt-re jó, street-re sztem elmegy. DH-ra csak nagyon finoman, mert már próbáltam és a mozgásából ítélve nem nagyon örült neki. :)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ZS avatar
ZS
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny
háát szerintem igen jóó mert erős de nekem keményre van állitva ezért visszafele egy kicsit rug
Hátrány
h nincs benne csillapitás de sztem naon nincs hárána
Tapasztalat
háát szarabb a dirt jumper 1 nél
Erre ajánlom
dirt
Ennyiért vettem
...
13 olvasó 62%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kopasz avatar
kopasz
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég merev, szép fekete. és az egyszerűsége miatt szeretni is lehet :) . a tavalyi dirtjumperekhez képest több anyag van benne. csavaros váll - ha reped, lehet cserélni
Hátrány
Nincs benne csillapítás - visszafelé egy kicsit rúg, az egész villa belseje 2 rugóból áll, előfeszítés nem sokat ér. hiperaktív a mozgása.
Tapasztalat
Kezdetnek jó villa, ez volt a 2007-es Hardy2-n ... Nekem megfelel, amíg nem lesz fizikális baja (törés, horpadás, repedés stb...) , vagy nem szakad rám a bank addig nem fogok újat venni. Az árakkal nem vagyok tisztában, tudtommal ez OEM villa... tehát kereskedelemben nem kapható, csak bontva
Erre ajánlom
Dirt/Street ... kezdetnek nagyon vajpuha, bár nehéz lekoppantani. 1-2 hónap és elhasználódik a zsír, és bepiszkolódik pont annyira, h keményevv legyen és dirt-re télleg alkalmas legyen
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SixSixOne avatar
SixSixOne
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
lekoppantani még nem sikerült,szépen mozog(melegben),gumi 2.5ös is belefér,egyátalán nem csavarodik,én naponta letörlöm a becsúszókat
Hátrány
hidegben Marzocchi merevvilla,az én 50 kilómhoz eléggé kemény
Tapasztalat
szerintem kezdésnek megfelel,hidegben nem ajánlatos használni mert alig mozog,de 20°C fölött tökéletes,finoman mozog,nem rúg vissza ugratás után
Erre ajánlom
streetre nehéz,inkább freeride,ENYHE dh
Ennyiért vettem
42k
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freerider avatar
freerider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sztem eggyáltalán nem olyan szar mint ahogy előttem leírták, nekem be volt széepn állítva és szép finom volt a mozgása nem koppant és nem tapasztaltam semmi kiemelhető problémát vele kapcsolatban
Hátrány
(mivel csak kipróbáltam nem igazán ismerem, de nem tudnék mondani) azt mondják h nehéz de én ezt nem nagyon tapasztaltam mert nekem sokkal nehezebb van ezért nam nagyon vettem észre
Tapasztalat
nem mondom h a legjobb villa de nem is szar, meg azé marzo. szal lehet benne bízni
Erre ajánlom
sztem dirt, street (tán XC )DH/Freeride-ra nem nagyon ajánlatos de sztem ha nem gyilkolnánk annyira még bírná is egy kicsit
Ennyiért vettem
44
18 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Dirt Jumper 4 (OEM) termékkel kapcsolatban: