Marzocchi MZ Comp 2006 első teleszkóp

79 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



46-60 (79 vélemény)
Rendezés

koródy gergő avatar
koródy gergő
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sztem rohadt jó az ára is megfelelő elég jól mozog kár hogy nem olajas de azért így is jó
Hátrány
nem olajos
Tapasztalat
jobban megéri az összerakott polarxekbe mint a rst t5
Erre ajánlom
streetre dirtre egy picit dh-ra
Szerinted hasznos?

guci avatar
guci
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szépen mozog és az árához képest meglepően jó.A teló utat egy ugrásnál. simán kimozogja.Kb 6 cm amit alapállapotban és a többit érkezéskor.Nem rug vissza ás mellesleg elég vastasg a becsúszószára.
Tapasztalat
Jó!!
Erre ajánlom
cc -re bőven elég. De kezdő dirteseknek is lehet alternatíva
Szerinted hasznos?

biker avatar
biker
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Én mostszereztem be egy új cangát ilyen telóval és állitom hogy ennyi pénzért jobbat ritkán kapsz.Elég sokan mondják hogy durváb terepen már összekoccan.Erre csak annyit mondanék hogy én 110kg vagyok és durvább lejtökön ,lépcsökön mentem vele és a csillapitás tökély volt de a rugoút feléjig is alig mozgott a telcsi, tehát ennyit a koccanásról.
Hátrány
Azzal kezdeném hogy ez nem egy dirt v. egy DH teleszkóp de a középszintü DH-t még jól birja, de maradjunk a rendeltetés szerü használatnál. Talán annyi hogy a típusjelző matricák nem a legjobbak.
Tapasztalat
A telo elég jól birja a strapát jól néz ki vastag , masszív,jól csillapit, a sarat türi mint állat.
Erre ajánlom
mindenkinek XC-re,kezdő és haladó DH-ra remek választás,CC-ban profi [ajánlom túrázóknak]
Szerinted hasznos?

JOFO avatar
JOFO
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
HÁT...marzó,viszonylag jól mozog
Hátrány
mitnemondjak eléggé kolbászol szóval hát csavarodik mint állat félelmetes!!!nem kotyog meg jólnéz ki csag gyenge mint a kishugom szvsz...ááááá úgyis mind1
Tapasztalat
hát nem rossz csak meg bunnyhopozni se mernék vele
Erre ajánlom
enyhe kezdő xc,város,túra
Szerinted hasznos?

bene avatar
bene
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól néz ki, nem rossz a mozgása, a telóutat majdnem kimozogja, sárférőhely van rendesen.
Hátrány
Nem a legerősebb éppenséggel, úgyhogy vigyázni kell rá, nem szabad vele durvulni, mert én downhill-eztem vele, azt a villanyak és a nyakcső illesztésénél megtört a szöge, most elég furán áll.
Tapasztalat
vegyél inkább sr duro-t, vagy gila-t, vagy gyűjts egy picit egy axel-ra
Erre ajánlom
csakis dirt-re tudom ajánlani, mert xc-re nincs benne lock-out, túrázásra szintúgy nincs, ha meg nincs pénzed drágára akkor meg egy rst gila ugyanilyen jó, csak talán gyengébb, downhill, freerájd nem igazán ajánlatos
Szerinted hasznos?

gemmmate avatar
gemmmate
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó,erős teló.Nem utolsó sorban szép is szerintem.:-)
Hátrány
Gyárilag alig mozog,és nagyon kevés benne a zsír.
Tapasztalat
Én egy ideig gyári beállítással használtam,aztán meguntam,hogy alig mozog(akkor már egy könnyű merev villa).Szétszedtem. Rugó ki az egyik szárból!!!+ egy óriási adag zsír!TZökéletes,szépen mozog és többet is! Gyárilag szerintem 150 kilós embernél mozghat így.
Erre ajánlom
XC,túra,és amint lent olvashatod,tuninggal másra,keményebb dolgokra is.
Szerinted hasznos?

Kupi avatar
Kupi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nem kell vacakolnom a karbantartásával.(szerencsére)
Hátrány
Most még nincsen de majd biztos lesz.Remélem minél később.
Tapasztalat
Mozgása nem túl púha de használattól függ. Ha netán elbasztad volna a röppájádat akkor kimozogja magát. Birja a szélsőséges körülményeket(időjárás). A tárcsafék nem csavarja annyira a villátez elhanyagolhato. Egy szóval ,nem olyan rossz ez a teló.
Erre ajánlom
Birja a turát de nagyon és birja a kisebb ugratásokat. Nagyon light DH
Szerinted hasznos?

DD avatar
DD
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát én a Mz Compomból olyan Dirt telót épitettem h most szerintem jobb mint az R500 és nem koppan nayon jó lett a Tuningot később! :)
Hátrány
Na az van egy pár de ha van egy ismerősöd aki ért a fémhez akkor durva telót lehet épiteni belőle. Pl.: az Állítócsavarokat azonnal a kukába doptam na meg a nyomórúd is xar müanyag az is kuka meg ez már a második nyak benne de a többi jó!
Tapasztalat
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tuning!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na előszöris a müanyag állitócsavarokat cseréltem fémre és így jó.Ezután meg a szintén müanyag nyomórudat csaréltem tömöracélra és mostmár nem félek h eltörik ja és mostmár sokkal merevebb lett a telóm. Ja és az új nyomórúd 3 cm-rel hosszabb mint az eredeti és így több az útja a telónak de ehez az elasztomerből is vágni kellet 4cm-t mert így finomabb a mosgása.Ja és a nyakat le kellet cserélnem 2 hónap után mert ki hajlott de megoldottam.Mindenkinek ajánlom a telót akinek nincs kedve 50 meg 60 ezret vagy többet kidobni egy telóra, csak egy kis tudás és kedv kell és hajrá tuningra fell!!!! :D:D:D:)
Erre ajánlom
Hát átépités nélkül CC/Street De ha meg teszed a Tuning lépéseket ami úgy 5000hufból ki s jön akkor Dirtre ezerrel.!! Meg egy kis DH de csak finoman meg XC.
Szerinted hasznos?

BoNe$ Pécsi rider avatar
BoNe$ Pécsi rider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát olcsó, Nem olyan künnyü szétbaszni. Marzocchi, Kezdésnek nem rossz
Hátrány
Szarul mozog. Dirt-ön 4 cm, DH 7-8 cm, Streeten a 2 nek is örülök pedig állandóan tisztitom a simeringet és után töltöm az olajat.Kicsit elkezd hüvösödni az idő mintha beleszáradna az olaj. szar nem mozogja ki a felét se. T-fék konzol 3 hét után meredek DH terepen szakadt le pedig mechanikus alivivo tfékkel használtam. és még sorolhatnám
Tapasztalat
vegyél rock shoxot bár mondom amog nem ugratsz vele 2 m nél nagyobbat addig ez a teló egy álom
Erre ajánlom
Dirt-Street-enyhe DH. kezdésnek
Szerinted hasznos?

elvis avatar
elvis
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
occsóér megvan, bírja bírja és még mindig bírja, marzocchi!
Hátrány
nem tárcsafékre lett tervezve, ezért már egy leheletnyit talán már el van csavarodva
Tapasztalat
zsír
Erre ajánlom
amire akarod, módjával
Szerinted hasznos?

adam avatar
adam
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyü,jó az ára, jól is néz ki és vastag, ha meghúzod sokmindent kibír, nem koppan.
Hátrány
nem tapasztaltam
Tapasztalat
Jó kis teló ez, lehet ,hogy az van ráírva hogy xc-s villa de gyakorlatilag mindenre lehet használni. (persze nem nagyon durván)
Erre ajánlom
dirtre, freeridera, streetre akár DHra is
Szerinted hasznos?

FreeRider avatar
FreeRider
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jo finom a mozgasa,nem sikerult meg lekopantanom,jol tunungolhato
Hátrány
Elhajlott a nyaka.Kiutt,es nekem nem mozogja ki a szazat,ja es a tarcsa nagyon csavarja
Tapasztalat
Szerintem turheto kis telo,de nem birja igazan a strapat
Erre ajánlom
Mindenre je egy par hetig
Szerinted hasznos?

Dávid avatar
Dávid
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Hát anyiba jobb mint a mozo r500 hogy ez könnyeb
Hátrány
hogy csak cc-re jó
Tapasztalat
szerintem nem mozog mert én ki próbáltam allatam meg nem mozodult az r500 meg nagyon zsír volt ahogy mozgot.Meg vékonyabb mint az r500 és nem tudom szerintem jobb az r500 de mindenkinek meg van a külön véleménye
Erre ajánlom
cc-re ajálom rá is van irva hogy nem lehet dirt-re dh-ra meg még stb...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aty avatar
Aty
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jó a tuningja... majd később
Hátrány
kemény, de betörhető
Tapasztalat
Csácsá Jól lehet tuningolni, mint azt mondta is valaki (azt hiszem KJ, olvass vissza). De nem a felét érdemes levágni, hanem olyan 11-12 cm-t kell meghagyni a 18 cm-es gumiból, mert különben lekoppan már 65 kg-nál is. (Ebből is látszik, h nem hagytak ki belőle semmit :-)) ) Ha már szétkaptad, akkor zsírozd is meg, ajánlom. Nekem, így nagyon bejön. Ja még egy. Egy fél óra ráfordítással ennyiért jobbat nem találsz.
Erre ajánlom
70 kg fölött, durvulásra
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kristof avatar
Kristof
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Künnyű és olcsó (egy manitou-hoz képest) jól mozog még a HIDEGBEN is! A beállítócsavarok is jók!
Hátrány
Nem mozogja ki az útját és ne használd dirt-re mert 1 hét után kotyogós lesz!
Tapasztalat
Ez előtt RST volt és street közben eltörött a rugója!:( Ezért vettem ezt ! Ez eddig megfelelt az elvárásaimnak!ajánlom nemmindenkinek! GoodLuck!
Erre ajánlom
Street, NAGYON ENYHE dirt!
Szerinted hasznos?

46-60 (79 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi MZ Comp-ot hogy lehet összehúzni?
1 válasz
utolsó: 2012. dec.
Marzocchi MZ Comp-ot hogy lehet kihúzni nagyobbra?
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
Marzocchi MZ Comp szervizelés.
7 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi MZ Comp-ból ha kiveszem az egyik rugót túl puha lesz?
4 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi MZ Comp-hoz az NS Quark kormányszár jó?
3 válasz
utolsó: 2012. ápr.
Marzocchi MZ Comp nem mozog rendesen, mi baja lehet?
3 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi MZ Comp termékkel kapcsolatban: