Marzocchi Z1 Drop-Off Comp első teleszkóp

32 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 75.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-30 (32 vélemény)
Rendezés

Samy avatar
Samy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szép kívülről, nagyon igányes tipikusan mint a többi 2005-ös modellek.Nekem a 13 cm utas van és nagyon szépen mozog de én azt mondom: nincs 2 egyforma mert a haverom is ilyet vett és neki ha nincs benne levegő akkor összekoppan én pedig 2 hónapig használtam levegő nélkül és egyszer nem koppant be. Az utobbi iőben fújtam rá nem egész egy bárt bár a gyártó ennél jóval többet javasol az én 75 kilomhoz de sztem az hülyeség, mert a javasol 2.5 baros noymással még DHnál is alig mozdult be 10 cm-t.Egy biztos igazi FreeRide villa.És veszettül merev.Nekem a 13cm-ből 12,5-t egy-egy roszabb ugrásnál kimozogja, a csillapítása gyönyörű,és az enyém csak nagyon meredek lejtőkön és akkor is alig észrevehetően csavarodik,de ez nem gátolja a telót semmiben.
Hátrány
Talán annnyi hogy nekem egy kicsit nehezen kopott be de amugy sztem nincs.Ja talán 1 de leeht hogy ez csak az én hülyeségem sztem egy ilyen jo Fr villa lehetne átütős de mind1.
Tapasztalat
Egy biztos ha akarsz egy nagyon fasza nagyon erős telót és szinte mindent csinálsz akkor ez a neked való.Nyilt olajfürdős és mind a két szárban rá lehet fujni.Igaz hogy alu becsuszos de 2004esekkel szemben nem törik acél villanyaka van.Én büszkén vállalok mindent amit most mondtam erről a telóról mert volt egy szimplavállas Manitou Stanc Flowm igaz hogy annak Cr-mo becsuszoja van de az 1ik szárban zsírkenés van amsikban pedig olaj de a zsíros oldalán a becsúszo mindig csupa gány volt.Tehát nekem a Manitoura 1 szavam van: FOS mert az tuti hogy többet nem veszek Manitout maradok a Marzonál.
Erre ajánlom
Streetre nagyon jo bár én ezt ugy mondom hogy engem a suly nem izgat,Dirt mindenképp mert nagyon erős,FreeRide + egy kis DH(a mondottakkal ellenben azért én DH-ra 66-ot v 888-at vennék), 4X és egyéb extrém dolgok ha még valaki valamit ki tud találni neki(mármint a villának)
Szerinted hasznos?

Brüsszel avatar
Brüsszel
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
háát...Ameddig működik,addig viszonylag jó.Mozgásra elég jó,viszonylag finoman mozog,és ez is(mint a márzóktól megszokott)amíg be nem kopik a szimering egy kicsit akad(ez amúgy egy párszor elősegíti a tekerést)Egyébként úgy mozog,amilyen kedve van!Néha tökéletesen,gyönyörűen,másszor pedig kikoppan stb...A megadott rugóutat kimozogja.A csillapítása...hát kifelé nem a legjobb,lefelé,meg ha nagyon odavágod valahova,eléggé érdekes hangokat ad ki...A sárnak van elég férőhely.Nálam nem érte meg azt a kort,hogy kikotyogósodjon(elöbb megöltem)A tárcsafék látványosan csavarja a telót,a levegőt nem ereszti,nem igényel nagy törődés,néha olajcsere nem árt...
Hátrány
Csavarodik,néha koppan kifelé!Én kihajlítottam becsúszóból+elrepesztettem a vállát(ahol csatlakozik a becsúszóval)Mivelm a nevében is benne vab,hogy Drop off,szerintem bírnia kellett volna a letöréseket..hát nem bírta!!!Pedig sztem nem zúzok olyan nagyon,na mind1!!!
Tapasztalat
Már az előzőkben megtettem
Erre ajánlom
háááát...nemtudom!!!Jó ugrálni,viszonylag jól csillapít,sokat mozog(13cm).Az olyan embereknek ajánlom,akik ugrálnak(freeride,dirt...)de még nem nagyon nagyokat!Kezdeni,vagy haladó freeridereknek jó teló!Ha kevés levegőt rakunk bele,Dh-ra is jó!Tündéren,Ördögormon jól bemozogta a kavicsokat,lépcsőfokokat...Eséseket is bírja(egy ideig)Én már lecseréltem a nagytestvérére!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Klement avatar
Klement
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szépen mozog
Hátrány
elhajlítottam a nyakát
Tapasztalat
hasonló árú más gyártóktól származó telóknál ezerszer jobb
Erre ajánlom
dirt-re, kis lejtőzés, de nagyobb ugrásra nem
Szerinted hasznos?

Fuckmachine avatar
Fuckmachine
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eszméletlen jó mozgás, SSV, szép, kurva jó tömítések, semmi nem kerülhet bele (tapasztalat)
Hátrány
raktam a nyakba béléscsövet, aztán letörésugrásnál meghajlott a nyaka, pedig szép ugrás volt, szépen raktam le....
Tapasztalat
fasza teló, nagyon szépen mozog, de csalódtam hogy 1 év után meghalt, pedig csak az utolsó 2-3hónapban kapta azt a munkát amire van, az elején csak az agyamat jácottam vele, de mikor komolyra fordul a dolog akkor meg meghajlik....65kiló vagyok, 15éves, és egyenlőre nem atomzúzós....hát nemtomm
Erre ajánlom
Dirt-re, lejtőzni,de nagy ugráshoz nem
Szerinted hasznos?

az infómester avatar
az infómester
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Hátrány
az ,h BAZI NEHÉT.... hol élsz te gyerek?! 1900g? 2400g!
Tapasztalat
csak ennyi a lényeg...csak el volt írva...
Szerinted hasznos?

Márk avatar
Márk
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szép igényes festés,Jól mozog
Hátrány
Nagyon kis erőtől megindul,(Nekem kotyogott egy kicsit)egyétalán nem merev,csavarodik
Tapasztalat
Nekem eltörött a villanyaka és a szemetek nem cserélték ki
Erre ajánlom
Semmire
Szerinted hasznos?

gege avatar
gege
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
marzocchi, szép, erős, nagyon jó a csillapítása, finoman mozog. Enny ipénzért jobbat nem kapsz
Hátrány
a nyaka elég gyenge, vétel után az az első, h bléscsövet bele. a festése sztem elég gagyi, összevissza lepattog róla
Tapasztalat
már leírtam
Erre ajánlom
mindenkinek bármire
Szerinted hasznos?

Egyed avatar
Egyed
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az hogy marzocchi!Csillapít mint az állat.
Hátrány
A nyak hajlik ha kicsit többet adsz neki a kelleténél.Ha félsz,hogy túlterheled akkor csináltass bele plusz csövet mikor még nem hajlott meg mert utána már nem igazán megy bele...
Tapasztalat
fent.
Erre ajánlom
Ugrálni egész nap!
Szerinted hasznos?

valaki avatar
valaki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
a mozgása nagyon jó, pont ojan ami nekem kell:puha,könnyen indul és nem tul gyors; a tul puhaságot a levegövel könnyen be lehet lőni; nagyon jól néz ki mer full fekete a gyári olaj elég xar állitolag de én használtan vettem más olajjal; az ára sztem nem tul sok; aki drágának tartja az vegyen inkább rst-t vagy mozo-t, higgyétek el ez jobban megéri; és INKÁBB EZT VEGYÉTEK MINT SOKKAL DRÁGÁBBAN EGY ROCK SHOXot, mer az nem bir sokat (max egy évet)
Hátrány
a nyaka hajlik-----> bele egy vascső(igaz a súlyát megdobja de az nem számit); a matrica szar rajta(kit érdekel csak ideirtam); és sajna nem csötengelyes :((((((; A SZELEPPEL VIGYÁZNI MER TÖRIK HA MEGFESZITED!!!!!!!!!
Tapasztalat
feljebb
Erre ajánlom
bárkinek bármire; az elözö tulaj is meg én is streetre használom és megájja a hejét; dirtre is jo,freeridera kevés de lájtosra elég, dh-hoz meg picit lassu de mindent kimozog
Szerinted hasznos?

Büdösbúvár avatar
Büdösbúvár
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
erős, jól néz ki, merev.
Tapasztalat
Krisztián! Nyugodtan megveheted dirt-re, mert simán jó rá. Ugyan az mint a dj3, csak abban egy kicsit több anyag van. HA dirt jumper 3 is érdekel írj mail-t vagy hívj! 06-30-627-15-88
Erre ajánlom
mindenkinek dh fr dirt 4x
Szerinted hasznos?

j.akos avatar
j.akos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Elég mereven néz ki, és az is.
Hátrány
Túlságosan puhán mozog, ami van mikor nem előnyös
Tapasztalat
Freeride telónak definiálták, de én nem szivesen használtám, egy kemény freeride menetre. EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM.
Erre ajánlom
LIGHTOS FR
Szerinted hasznos?

krisztián avatar
krisztián
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
Na én még nem próbáltam ki(sajna)csak kellet választani valamit.ez teló jó lenne-e dirt-re? mert én arra venném ha jó rá. mer most lesz zsém.írjatok róla vagy esetleg valami más telót dirt-re ajánljatok. köszi!(ja meg valamilyen répát adni kellet.)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petike avatar
Petike
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
eddig mindenki dicsérte, én sem fogom szidni. a legjobbb villaaaaa
Hátrány
hátrány??? ez hülye.
Tapasztalat
NEHOGY MANITOU-t VEGYÉL! a Black van ilyen árban mint ez, de az egy KALAP SZAR ehhez képest én kipróbáltam azt is, jobban bejött a régi RST Gamma el-em! szar szar szar a Manituo esetleg a Minute vagy a sherman az jó a többi szarul mozog! nálam az első a Marzo!! 2.: Rock Shox 3.: Fox 4.: Mozo 5.: Manitú de a 0.: az Avalanche DH villák csak azt ki tudja kifizetni????? :D na szóval jó a villa a Black meg szar na nem pofázok többet
Erre ajánlom
DH, FR, DIRT cc-re nem szabad, megalázza a villát! a Marzo is freeride-ra tervezte na jó. dagik elmehetnek vele boltba
Szerinted hasznos?

Némi avatar
Némi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól működik és állatul néz ki
Hátrány
Ez inkább a váz hibája, de a PolarXet ('02-es) már kicsit neccesen csopperesíti
Tapasztalat
Iszonyat finoman mozog, lazán kimozdulja a 130at, illetve az utolsó centiken frankón felkeményedik, így nem koppan fel. Egy olcsóbb telóval össze se lehet hasonlítani. A legolcsóbb (minőségi) FR villa. Jó a csillapítás, nem is hiányzik az állíthatóság, csak az ETA, mivel szeretek mászni, ha nem csak durvulni kell, és van zsé, vedd az ETA-sat; Imádom
Erre ajánlom
zúzós (vagy súlyosabb rider) CC-re, túra, FR, lightosabb DH, dirt
Szerinted hasznos?

ZsiZsi avatar
ZsiZsi
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Klassz! Mármint külsQre-mert ugye ze sem mindegy. Finoman indul és nagyobb pofonnál sem jön zavarba. Stabilnak tetszik, sQt az én 104 kilómmal is jól elboldogul. Nem kell bele csak kb. 2,5-2,7 bar. Combos gumit is befogad és a 130 mm rugóút is tuti. Imádom!
Hátrány
Tán a súlya, de ugye valamit valamiért.
Tapasztalat
A Marzók nálam eddig is jó helyen álltak, - tettem egy rövid kitérQt ugyan tavaly, de szóra sem érdemes! Ami biztos ez a teló kellemes partner versenyen és vaduláshoz is. A hétvégi tereptúrákra meg pazar! Szupin b elehet hangolni levegQvel, az SSV szele is szépen dolgozik, felfelé kaptatva éppen csak megmoccan. Megéri!
Erre ajánlom
XC: simán!(Bár oda könyebb is szóba jöhet!) FR: akár azt is bevállalja.
Szerinted hasznos?

16-30 (32 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Drop-Off Comp termékkel kapcsolatban: