Marzocchi Z1 Freeride ETA első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 183.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




krausz avatar
34 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Nagyon finoman mozog amit el is vártam tőle.
  • Bitang erős a teleszkop itt nem nagyon fogja megadni magát semmi (ez még az olasz gyártású marzocchi teleszkopokhoz tartozik)
  • Visszaútcsillapítás, ETA nagyon könnyen állítható.
  • Nem kopik a fekete becsúszó.
  • A tácsafék felfogatása nagyon szépen van megoldva.
  • Nem sikerült még lekoppaantanom amit szerintem nem is fogok tudni de szépen kizozogja 3-4mm hilyán az egész utat.
  • Hidegben-melegben ugyanúgy mozog.
  • könnyen, gyorsan karbantartható
  • Szép szürcsögős hangja van
Hátrány
  • Ez még sajnos nem az átütős évjárat ami nekem van.
Tapasztalat
  • Az ETA ( 80 és 130mm között állítható a teleszkop ) szerintem nem igazán jó semmire legalábbis én még nem tudtam semmire használni :D
  • Tárcsafékkel még nem próbáltam mert szerintem a 203-as csavarná és kisebbet meg nemakarok mert úgy nemigazán tetszik
  • 2,5 és 2,6-os gumit szerintem simán elbír !
  • ITT EGY VIDEÓ A MOZGÁSÁRÓL HA ÉRDEKEL VALAKIT:
    http://www.youtube.com/watch?v=xb1m5zvrjss
Erre ajánlom

Freeride, 80mm-es állásba: Street, Dirt meg hát szerintem bármire :)

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Freeride ETA mennyi olaj kell bele? (lábanként)
1 válasz
utolsó: 2012. okt.
Marzocchi Z1 Freeride ETA toldott nyakkal biztonságos lehet?
8 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi Z1 Freeride ETA teleszkóp jó-e dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi Z1-be honnan szerezzek perselyt?
5 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 05 Miért kattog?
9 válasz
utolsó: 2012. jún.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 2004 birjá-e a 203-as tárcsát?
7 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi Z1 Freeride ETA -milyen olaj való bele?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Freeride ETA termékkel kapcsolatban: