Marzocchi Z1 Freeride ETA első teleszkóp

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 183.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




mozsombi avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Gyönyörű mozgás, (há marzo :D ) visszautat jól belehet lőni, kis merev fr gépekbe tökéletes választás ez a Marzocchi első teleszkóp. Eddig sose koppant, levegő ráfújás, (csak átalakító kell hozzá), Ha a rugót kiveszed teljesen levegősre átalakítható.

Hátrány

Hát, nem mondhatom rá, hogy tökéletes, legalábbis az enyém nem az...pl, a visszaút állító tekerentyű szorító kis mini imbuszát beletörtem a visszaút állító pálca tetejébe, vagyis a pálca teteje letört, kellett rá esztergáltatni egy kis bizbaszt 4000ér...-.- ezután egy ideig jó volt de egy versenyen eltörtek benne a távtartók szoval az is cserés lett, a rugók ha nincs rajta zsugor, kegyetlen hangosak, így  8év után van egy kis üresjátéka de azért még bőven müködik. Az ETA fogja magát és bizonyos idő után visszaáll az eredeti méretére..(nemtudom miért).

Tapasztalat

Összességében tudom ajánlani, aki viszonylag kezdő és nem semmeringbe használja...Az eta részt nem írnám utána, kétséges h mükszik-e. Ha olcsón (30-35 alatt ) tudod beszerezni ezt a Marzocchi első teleszkópt jól jártál drágábban viszont nem érdemes, és nagyon át kell nézni hogy nincs-e törve repedve! Én a gyorszáras verziót használom, vastag tengelyes nova aggyal elég merev.

 

Erre ajánlom

kezdő magyar dh fr!

Ennyiért vettem
-
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Freeride ETA mennyi olaj kell bele? (lábanként)
1 válasz
utolsó: 2012. okt.
Marzocchi Z1 Freeride ETA toldott nyakkal biztonságos lehet?
8 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi Z1 Freeride ETA teleszkóp jó-e dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. aug.
Marzocchi Z1-be honnan szerezzek perselyt?
5 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 05 Miért kattog?
9 válasz
utolsó: 2012. jún.
Marzocchi Z1 Freeride ETA 2004 birjá-e a 203-as tárcsát?
7 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi Z1 Freeride ETA -milyen olaj való bele?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Freeride ETA termékkel kapcsolatban: