Marzocchi Z1 Freeride III első teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




freeLacko avatar
freeLacko
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
gyönyörű mozgás, minden apróságot kimozog. még levegő ráfújása nélkül is keménynek mondanám, de nagyobb csőrösöknél kifejezetten előny :) szép dizájn! használattól függően évente elég egyszer egy komolyabb karbantartás. 203as tárcsa sem kimondottan csavargatja (csak amennyire kell) -> 20mm-es átütőtengely! A bowdenelevezetéshez ötletes megoldás a becsúszón lévő kis "szem", amibe egyszerűen csak belepattinthatjuk a bowden-vezetéket.
Hátrány
nem állítható a csillapítás, szét kell szedni hogy átállítsuk 15cm-re az utat, az egyik-oldali átütőtengely rögzítő csavarból hipp-hopp "kikerekedett" az imbuszkulcs helye :-/ A vállon lévő matrica, ami a bowdenház okozta festékkopás ellen védene, nekem kimondottan nem véd semmi, de valószínű az én bowdenház-vezetésemmel lehet a probléma.. talán túl hosszú, túl rövid..
Tapasztalat
Szimplavállas kategóriában amikor vettem nagyon topon volt (2005) Én 130mm-en használom (levegő nélkül!), stabil, merev, mozgása a sebességérzékeny csillapítófejeknek köszönhetően tökéletes! Egyik ismerősöm 150mm-re kihúzva, és egyoldali rugóval használja (több levegővel), abban a formában sokkal lineárisabb (DH-sabb) szépen kimozogja a 15cm-t! Mostanság már mindenki talál a saját stílusában, jobb, megfelelőbb teleszkópot!
Erre ajánlom
Szerintem XC-re kicsit nehéz. Nevéből is következhetne talán hogy egy jóminőségű, középkategóriás FREERIDE teleszkópról van szó! Dirt/Street-re összenyomva nagyon állat! DH-ra 15cm-re kihúzva is kevésnek találnám!
Ennyiért vettem
100000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Freeride III termékkel kapcsolatban: