Marzocchi Z150 első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 260.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Marius avatar
Marius
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ha a tiéd. Brutálissan merev. Erős és hosszú élettartamú! Megbízható és jól mozog! Az ETA telók rugóútja elég drasztikus határok között állítható fokozatmentessen! 80mm-től 150mm-ig a Z150-nél! A 150mm-t ki is mozogja! Az ETA verzió másik előnye még, hogy levegőt lehet fújni mindkét szárba!
Hátrány
Az ára, 240ezer Ft újan! Mondjuk ilyen profi telónál érthető is!
Tapasztalat
Hát ez az a teló, amit nem fogok eladni jódarabig! Mindent kibír és úgy mozog, ahogy kell! Merev, erős és tökéletes! Leamortizálhatatlan, szervízigénye szinte nulla! Tökéletessen mozog! Ha ETALON telót akarsz venni, akkor ilyent vegyél! 120ezer Ft alatt ajándék 1 ilyen teló főleg, hogy újan mennyibe kerül, de még a 140ezer Ft is reális ár érte!
Erre ajánlom
DownHill,FreeRide, NorthShore és Enduro (súlya ellenére is!)
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z150 freeride eta megér-e 65 ezret?
1 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z150 termékkel kapcsolatban: