Rock Shox Reba Team első teleszkóp

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 143.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

ADAC avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép, robosztus villa, melyre bátran merek tárcsaféket rakni, mert nem csavarja el. Nekem 160-as tárcsa van elöl is, hogy nagyobbal mi a helyzet, azt nem tudom. A stabilitásához képest igen könnyű. Kialakításából eredően, gondolok itt a 32mm-es becsúszókra, remélem jó tartós lesz. Állítható a rugóút, mégha belülről is, mert nekem nem U-torn-ös van. Leht rá V-féket is tenni, ha valakinek ez kell. A mozgása nagyon szép, bár azért ez egy levegős villa.....a rugós meg rugós....nem ugyan az.

Hátrány

nincs

Ennyiért vettem
90000
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Merev, nagyon szépen mozog, nem ereszti az olajat. Csillapítása könnyen és tág határok között állítható. Merevségéhez képest könnyű.
Hátrány
Nincs. Nem olcsó, de egy ilyen tudású teló sajna ennyibe kerül. 
Tapasztalat

A régebbi SIDek merevségük (hiánya) miatt kikerültek a látókörömből, de ha most telót kéne vennem, akkor az új 32-es szárú SID-eket is megfontolnám.  

Erre ajánlom
XC-re 70 kiló felett, tárcsával, annak aki merev, könnyű telót szeretne és nem akar FOX-ra annyit költeni.:)
Ennyiért vettem
120000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aaren avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A mozgasa nagyon finom, elotte probaltam levegos Axel es R7es maniuot, meg egy RST Aerosat. Sokkal konnyebben indul meg mint az elozoek. A csillapitasat szinte barmilyen korulmenyre be lehet loni, kiveve ha nagyon valtozatos a terep, de akkor is csucs a mozgasa kozepre love a reboundot.

A beallitassal elvacakoltam 2-3 napot de igazan megerte.

Levegot nem nagyon ereszti le, azert havonta ellenorzom, de semmi...

Sar ellen vedekezem egy kis gyikborrel, azert nem szeretnem elposszantani a tomiteset. Hidegben kisse kemenyebb lesz, de nem veszes.

A tarcsafek nem csavarja. Bitang merev. Most sajnos Vfekkel hasznalom egy regebb paralelogrammas Xt-vel, na attol berezonal. Olyan hangja van mint egy elefantcsordanak. Igaz ez a fk hibaja (szeriahiba volt a Shimanonal), de a szerelo azt mondta, hogy eddig telon ilyet nem hallot, csak merev villaknal rezonalt igy a fek: ergo brutal merev a villa. ( Ja a manituokon meg az RSTn is kiprobaltam ezt es ott csondes a fek)

A Lock out nagyon jo, ha kap egy nagyobb utest emit te allithatsz be, akkor alapbol kiold, maid ujbol zar. Ha meg jol allitottad be es megnyomod a pocket, hogy oldjon, mar mozog is. Eddig a legjobb megoldas amit hasznaltam. 

Evente egyszer olajat kell cserelni benne, de Mon ez nehez, hal istennek Nemetorszagbol vettem es ott megcsinaljak. 

Hátrány

A magyarorszagi szervizeles korulmenyes, de mint megtudtam, itthon egy nagyker sem erolteti a karbantartasok elvegzeset. Tedd tonkre es vegyel ujjat a mottojuk.

Tul merev a regi XT fekhez :D 

Tapasztalat

Foxot meg nem probaltam, de ha az annyival jobb mint ahogy mondjak, akkor az csakis egy szamitogepvezerelt terepradaros inteligens rendszer lehet, mert mechanikusan ennel jobbat nem igazan lehet csinalni. Elobb cserelsz 10 kormanycsapagyat mire eszrevennel egy kis csavarodast 180 as tarcsanal es 80 kg folott.

Megeri a penzet meg a horribilis magyar lista arat is, mas elmeny vele a bringazas. lenn marad a kerek ne ugral, ezaltal gorongyos gyokeres kanyarban is lenn tartja a kereket.

10 repa 

Erre ajánlom
CC-re talan kisse nehez, de mindenkepp jo a mozgasa. Ha 70 kg folott vagy es tarcsat hasznalsz akkor Sid helyett ezt hasznald, amugy maratonra, endurora, akar turazasra is nagyon jo (ahoz mondjuk kisse draga)
Ennyiért vettem
349€
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xc master avatar
xc master
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
minden tuti rajta. a mozgása a lehető legjobb télen is 100százalékos, tárcsától nem csavarodik
Hátrány
kibaszott drága
Tapasztalat
eszméletlen, nekem nincs vele semmi gondom, pedig már több mint 1 éve nyúzom, és még fogom is. csakhát rohadt drága :D
Erre ajánlom
xc- 1 értELMŰ
Ennyiért vettem
1300000
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balu avatar
Balu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Viszonylag könnyű, nagyon szépen mozog, a 180-s tárcsa sem csavarja be. Köves és gyökeres terepen is nagyon jó az úttartása. Ha 100-ra beállítod ki is mozogja. Rendesen tapadsz vele a terepre.
Hátrány
Nekem AirU-turn-s van. Kicsit nehézkes a beállítása, de ha kitapasztalod a levegőkamrák nyomását utána nagyon szépen fog dolgozni.
Tapasztalat
Sokat gondolkodtam, hogy milyen telót is vegyek, Black vagy Reba vagy FoxF100, vagy R7. Elötte egy Axel Paltinum volt, hmmm. van különbség. De nem bántam meg a döntésemet. Beváltotta a hozzá fűzött reményeket
Erre ajánlom
XCO,XCM mindenképen hiszen erre tervezték.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

opht avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Kellően merev, 160-as tárcsához nagyon jó, szép kidolgozás. A 2 légkamrás megoldás elméletben igen jó, bár gyakorlatban még keresem a megfelelő beállítást. 78 rugóért igen jó vétel
Hátrány
A működése elég sima, de a korábbi rugós Marzóimhoz képest (Z2 BAM, Marathon S, Marathon XC) azért van némi kívánnivaló. (Pedig a német tesztek nagyon finom mozgásúnak írják le) Persze lehet, hogy még én nem találtam meg a megfelelő beállítást, de ha rányomok a negatív kamrára, akkor meg nagyon belassul az egész. Ennél a telónál értettem meg, hogy mit is jelent a Marzók sebességérzékeny visszaútcsillapítása (SSV, HSCV). Ezt ugyanis eddig természetesnek vettem. Na ja, ha gyors, rázós szakas jön, akkor le kell szállni, és alul tekerészni a nyuszi irányába, nagy gyökeres, lassú, technikás pályákon, meg ismét leszállás, állítás... Más. Hát a gyári súly valahogy sehogy sem áll össze, pedig 18 cm-re vágtam a nyakát. Kicsit azért nehéz. Az 1200g-os KTM scandium vázam még a dögnehéz UST felnivel és gumival is inkább a hátulját emelgeti. Matrica!!! (Ezt nem tudom megérteni!)
Tapasztalat
85 mm-re állítva tökéletes egy 100 mm-es telóhoz tervezett vázba, az irányítás precíz, de nem horror, mint mondjuk egy 80mm-es Manitouval, mely egy ilyen vázban 80 fokos fejcsőszöget eredményez...
Erre ajánlom
Kemény XC.
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jafi20 avatar
Jafi20
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon ott van a szeren. Elég olcsó ahhoz képest, hogy levegős, meg Dual Air rendszeres. Szerintem nagyon jó. Ott van a szeren.Mivel csak tárcsát lehet rászerelni, igen szépen néz ki. És nagyon erős is. Nem csavarja a 200-as tárcsa sem.
Hátrány
Nehezen tudtam belőni a nyomást, és így az elején azt hittem eldobom a p..ba. De sikerült rájjönnöm. Az alsóba egy kicsit kevesebb levegő kell, úgy 5 PSI-vel.
Tapasztalat
Megéri az árát! Ha akarsz egy jó telót, bármilyen súlyod is legyen be tudod állítani hozzá. Eddig csak rugós telóim voltak, ez új nekem. De sokkal jobb.
Erre ajánlom
Ki mire használja azért mértékkel, a 115 mm nem kifejezetten DHra való, de a többi helyen megállja a helyét.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aeneis avatar
Aeneis
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
A méreteihez, teljesítményéhez, műszaki tartalmához képest alacsony súly. Mindenre be lehet álítani! Jól állítható csillapítás, Durván még keveset használtam - kellemetlen csavarodást eddig nem tapasztaltam.A levegőt egyelőre jól tartja. Még nem kotyogósodik(még csak az kéne ilyen rövid idő alatt ennyi használattal!)Javítás után minden OK!
Hátrány
1 hét után besz..t!Alig indult meg, 2/3-ára esett a rúgóút, felül a jobb szárból jött az olaj,a lock out kimúlt, nem lehetett a csillapítást sem állítani. Gariban 2 hétig csinálták ... Egyelőre hideget nem látott. Full sárral még nem találkozott.
Tapasztalat
A javítás óta a redők kisimultak a homlokomon ... már a mosoly is megjelent a szám sarkán! Azért biztos van ennél jobb teló is. Az értékelésem a javítás utáni állapotra vonatkozik. Remélem, csak velem történt meg.
Erre ajánlom
Én kíméletes endurora használom, 1-1 maratonon indultam. Még ismerkedünk...
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krisz avatar
Krisz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát a teló k.....jó! Hihhhetetlen szépen mozog! És nem érezni, hogy csavarja a tárcsa, nagyon merev! Minden kis gödröcskét kiegyenlít, vajpuha mozgás
Hátrány
Eddig még nem vót! Talán kicsit az ára.. :(
Tapasztalat
Majdnem M. Black-et vettem, de lebeszéltek, nem bántam meg!
Erre ajánlom
Akár durvállósabb egyéneknek is
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Reba Team termékkel kapcsolatban: