A mozgasa nagyon finom, elotte probaltam levegos Axel es R7es maniuot, meg egy RST Aerosat. Sokkal konnyebben indul meg mint az elozoek. A csillapitasat szinte barmilyen korulmenyre be lehet loni, kiveve ha nagyon valtozatos a terep, de akkor is csucs a mozgasa kozepre love a reboundot.
A beallitassal elvacakoltam 2-3 napot de igazan megerte.
Levegot nem nagyon ereszti le, azert havonta ellenorzom, de semmi...
Sar ellen vedekezem egy kis gyikborrel, azert nem szeretnem elposszantani a tomiteset. Hidegben kisse kemenyebb lesz, de nem veszes.
A tarcsafek nem csavarja. Bitang merev. Most sajnos Vfekkel hasznalom egy regebb paralelogrammas Xt-vel, na attol berezonal. Olyan hangja van mint egy elefantcsordanak. Igaz ez a fk hibaja (szeriahiba volt a Shimanonal), de a szerelo azt mondta, hogy eddig telon ilyet nem hallot, csak merev villaknal rezonalt igy a fek: ergo brutal merev a villa. ( Ja a manituokon meg az RSTn is kiprobaltam ezt es ott csondes a fek)
A Lock out nagyon jo, ha kap egy nagyobb utest emit te allithatsz be, akkor alapbol kiold, maid ujbol zar. Ha meg jol allitottad be es megnyomod a pocket, hogy oldjon, mar mozog is. Eddig a legjobb megoldas amit hasznaltam.
Evente egyszer olajat kell cserelni benne, de Mon ez nehez, hal istennek Nemetorszagbol vettem es ott megcsinaljak.
A magyarorszagi szervizeles korulmenyes, de mint megtudtam, itthon egy nagyker sem erolteti a karbantartasok elvegzeset. Tedd tonkre es vegyel ujjat a mottojuk.
Tul merev a regi XT fekhez :D
Foxot meg nem probaltam, de ha az annyival jobb mint ahogy mondjak, akkor az csakis egy szamitogepvezerelt terepradaros inteligens rendszer lehet, mert mechanikusan ennel jobbat nem igazan lehet csinalni. Elobb cserelsz 10 kormanycsapagyat mire eszrevennel egy kis csavarodast 180 as tarcsanal es 80 kg folott.
Megeri a penzet meg a horribilis magyar lista arat is, mas elmeny vele a bringazas. lenn marad a kerek ne ugral, ezaltal gorongyos gyokeres kanyarban is lenn tartja a kereket.
10 repa