Szerettem, előző teleszkóp volt a bike-on
Nagyon könnyű
Jól beállítható
Szép esztétika
Nem túl jól bírja az igénybevételt
Drága szerviz
Hamar lötyögős lesz
Persze nem mindegy ki mire használja
Talán csak én kaptam ki a széria gyenge láncszemét
CC XC
Szerettem, előző teleszkóp volt a bike-on
Nagyon könnyű
Jól beállítható
Szép esztétika
Nem túl jól bírja az igénybevételt
Drága szerviz
Hamar lötyögős lesz
Persze nem mindegy ki mire használja
Talán csak én kaptam ki a széria gyenge láncszemét
CC XC
Az első "komoly" XC villám, de mióta megvettem volt szerencsém próbálni pár új villát különböző gépekben (RS Reba, éhány FOX) és nekem egyiknek a mozgása sem jött be annyira mint ezé. A Dual Air-es rendszer.
Elsősorban azért vettem ezt a típust, mert én még pillesúlyban mozgok, és ehhez a súlyhoz a Dual Air-es telók a leginkább megfelelőek, és ez így használtan megfizethető árban volt.
Mint már írtam iszonyatosan minőségi a SID Team, és így nagyon megnöveli az adott bringa nívóját!
Kizárólag könnyű embereknek, gyerekeknek, és főként XC-re túrázásra. VERSENYZÉSRE, MERT KÖNNYŰ :)
SEMMI DURVULÁS!!! eZ NEM ARRA VALÓ!!!
Ez egy nagyon jó teleszkóp, egyik legjobb amit eddig tapasztaltam. Mozgása nagyon finom, bár attól függ h hogy állítod be a negatív légkamrát. Hidegben még nem próbáltam bár 10 fokos időben (buda maraton 2011) nagyon jól ment ,tette a dolgát rendesen.
Telóutat abszolút kimozogja, nem lehet rá panasz.
A sarat a buda maraton jóvoltából tapasztaltam:)...de sztem semmi érezhető változás nem történt.
Igaz még csak 2 hetes a villa..de nem vettem észre hogy csavarná a tárcsa...180 mm-es rotor van elöl...RIDER:70kg:)
Eddig még nem kellett a levegőt utána fújni..bár 2 hét elég kevés idő..:) ugyhogy nem is kelljen:D
a csavarok fémek..tehát jók:)
Amit észre vettem az az, hogyha kiengeded a negatív kamrábol a levegőt beáll...de ha nem engeded ki csak mondjuk olyan 50 psi-t nyomsz bele akkornő a rugóút:D tehát a 80mm helyett nekem 90 mm-es.
nincs neki..
XC, XCO , XCM
gyönyörű mozgása van,a Pilothoz hasonlóan ez is poplock os és levegő-s is. Utját szinte végig mozogja, nagyon jó csillapítással.Fém csavarokkal.Tárcsafékkel nem próbáltam. levegőt nem ereszti.szép kis teló.
Sok idő mire az ember beállítja de megéri a fáradságot.
A +/- kamrás rendszert semmi sem tudja űberelni. Nagyon profin mozog még ennyi idősen is.
A VILÁG LEGJOBB VILLÁJA!!!!!! .....lenne ha....
Érdekes, h a 2009-es SID-eket már csak tárcsafékrögzítéssel gyártják......:/
....kb 1 évre oszt kuka....:(
All Travel, levegőnyomás állítás szelepeken keresztül, pozitív és negatív légkamra, külső kompresszió csillapítás +floodgate, külső nyomásállítás
pumpa
fekete
fehér
cross country
maximális rotor méret: 185 mm
A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.
1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.
1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.
A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.
| Kérdések | Statisztika |
|---|---|
| Milyen a mozgása egy 2007-es Rock Shox SID Team-nek? |
6 válasz
utolsó: 2012. aug.
|