1 - a mozgása mint egy álom
2 - a levegő olyan mértékben állítható, hogy tökéletes a városban keményre fújva, és finom kézmasszírozó a sziklás lefeléken középre nyomva. Hosszú útra már azért sem állítanám, mert a levegős csillapítás azért lassabb, és nehezebben kezelhető első kereket produkál.
3 - levegőt nem ereszti, mikor felmentünk 2400 méterre Alpokban egész másképp viselkedett mint amikor másnap hazaértem és a Dunaparton tekertem vele. Ugye a légnyomás + hőmérsékletváltozás....
4 - eddig kapott rendesen, semmi kottyanás
5 - állandó biztos teljesítmény, tartós darab lesz szerintem
TORA! TORA! TORA! - kamikáze ösztönt ébreszt
1 - visszút csillapító csavar műanyag, és ez hátborzongató. Várom mikor lesz vége.
2 - sarat gűjti, és szereti megtartani, de széles gumik ettől még átfordulnak, csak épp plussz súly.
3 - picikét nehéz
4 - ha az ember türelmesebb és még hozzátesz egy ötöst akkor azért érdemes a 318-at megvenni eblőle

