Mozgása az tökéletes, sőt ha karbantartod és cseréled benne az olajat zsírozod a becsúszókat és a belső dolgokat (én sima gép zsírral kenem olcsóbb mint a spéci zsír és nem sokkal rosszabb) akkor nagyon sokáig fogja bírni, persze rendeltetés szerű használt mellet.
Hideg, meleg, tél, nyár, egyre megy mozog rendesen, hidegben egy kicsit belassul az olaj miatt de nem vésze, utána kell állítani.
Nekem még csak levegőpatron van benne, semmi rugó, a leg alapab, egy pompával meg némi bűvészkedéssel bárkire személyre szabható.
Sárral nincsen baja, ha nem 2,6 gumit teszel bele bárhol elmegy.
180 as tárcsával használom, eddig semmi csavarodás vagy ilyesmi.
Összességében egy jó teló, akit nem zavar a súlya annak cc-re de 130ra kihúzva kicsit bekeményítve akár enyhébb fr/dh.
Én az első héten elhagytam a visszaút állító fekete pöcköt a láb aljáról.
Ja és az olajkamra zárókupak nem tudom miért műanyag, nekem már sikerült elégé lenyalni róla a 6lapfejű csavart/dugót.
Ha a visszautat túl gyorsra állítod túl nyuszis, akkor hajlamos eltörni belül a levegő patront.
Eredeti mérete az a 80mm volt, sokáig használtam így, kezdeti butaságból le föl mentem vele a lépcsőn. Nem bírta, eltört benne valami, hirtelen kiugrott 130mm viszont olyan semmilyen nem volt nem csillapított. Hazamentem szétszedtem, el volt törve a levegő patron, kis kreativitással megcsináltam és a bent lévő gumi hengert ami azt akadályozta meg hogy teljes 130mm mozogjon kivettem és jó messzire eldobtam :D. Azóta használom teljes rugóúton és köszöni szépen jól van.