Nekem egy 302-es U-turn változatom van. 67 kg vagyok és a gyári rugó van benne ami elvileg a közepes erősségű, mivel állítható a rugóút ezért alattam terepviszonyoktól függően 60-80%ot mozogja ki. Nagysebességgel városban (letekerve 85 mm úthossz) patkáról dobbantva kb 55-60 mm-t mozog. A lock-out nagyon, jó ha zárva marad pl egy hosszabb emelkedő után és az ember ráhajt egy nagyobb kőre vagy tankcsapdára akkor automatikusan nyit majd visszazár ami szerintem nagyon ötletes megoldás, önvédelem figyelmetlenség ellen :)
Én V-fékkel használom így nem beszélhetek a csavarodásról. A szimeringek jól tömítenek, még újonnan jött belőle egy nagyon kevés olaj, de az hamar abbamaradt. A csillapítása nagyon jó, egyáltalán nem tapasztaltam hogy belengett volna. Az eddigi 3 hónap alatt beltettem ~1000 km-t ez alattn nem szorult szervizelésre, remélem a következő szezon kezdetéig nem is kell majd szervizelni.
Eddig nem tapasztaltam, talán annyi hogy a U-turn állítója néha kicsit megszorúl.
Az első 100 km-en kicsit merev a Rock Shox Tora 302, de ahogy összekopnak a tömítések remek teleszkóp lesz belőle. Beépítés elött célszerű néhány órára fejre állítani hogy az állás közben alúl összegyűlt olaj a helyére kerüljön.
update_1: A csillapítás kicsit ereszti az olajat felül a lockoust tárcsa alatt, ami szinte minimális volt, csak azért tünt fel mert jobban megtapad rajta a szmötyi. Azonban ideglenesen átépétésre kerül egy másik gépbe ezért kiszereltem, és hosszabb időre vizszintesbe került, minek hatására a szivárgás erőteljesebb lett. Ha esetleg van valakinek ötlete hogy mi lehet a fő gond, várom az ötleteket. - igen azóta függőleges heyzetben tárolom, szóval a tüneti kezelés már megvolt
update_2: A teljes csillapítást kicserélték garanciálisen, aminek hatására jobb lett a Rock Shox Tora mint újkorában ezért +1 pont a RockShoxnak, meg a hazai importörnek, mert igazából egy tömítés csere már orvosolta a szivárgás, de -1 pont szintén az importörnek, hogy az alkatrészre 3 hónapot kellet várni :(
XC