Rock Shox Tora 318 U-Turn 2011 első teleszkóp

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-23 (23 vélemény)
Rendezés

323K13L avatar
323K13L
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szuperjóó merev, kimozog minden mm-ert amit kell neki. csodás becsúszók,merev váll, csillapítás oda-vissza tökéletes, nekem a tekertyűk is jól működnek. és én jó pénzért jutottam hozzá
Hátrány
én nem találtam..mondjuk mostanra a szimeringekre ráférne egy csere.de már eleget mntem vele.
Tapasztalat
Ez szerintem egy nagyon jó villa.mondhatni az egyik legfenomenálisabb darbaja idők óta a RS-nek Én 85 kg vagyok...talán puha rugó van benne nekem. mert néha lekoppan :D nagyon néha.. és 203as deore fékem van én abszolute nincs csavarodás.
Erre ajánlom
Én inkább ajánlom endurora mint cc-re mert ott nehéz lehet...amugymeg "streetelek" véle..és kezes bárány. DH-ra, dirtre..nem ajánlom..
Ennyiért vettem
30000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freddy avatar
Freddy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon masszív, nagyon jól mozog, sok az állithatósági lehetőség igy sok mindenere lehet használni lockout
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
MOst vettem pár napja és nagyon jónak tűnik eddig. nekem a disc verzió van ami abban különbözik, h fekete és nincsen v-féktüske eddig nagyon bevált
Erre ajánlom
én (még kezdő) dirt street freeride ra használom
Ennyiért vettem
45000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ras avatar
ras
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
1. rock shox 2. u-turn 80-130mm 3. masszív, nagyon masszív (rst gila plus sl után) 4. ár
Hátrány
még semmi
Tapasztalat
mint már írtam rst gila plus sl (kalap sz*r) után volt rock shox judy xc-m (na ez már azért ott van) most meg a tora 318 u-turn (ez a tuti) persze hozzáteszem van jobb is na de ennyi pénzért? óriási!
Erre ajánlom
xc, túrázgatás, light ugribugri
Ennyiért vettem
44900
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mr.Freeride avatar
Mr.Freeride
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Először is az ,hogy ROCK SHOX.Nagon állatul mozog.Szerintem nem sokban külömbözik a Pike-tól a 2005-östől ,csak más anyagokból van összerakva.Amúgy a csillapítási rendszere ugyan az és ugyan olyan jó.Nem tudom ,hogy csavarja e atárcsafék. Egyenlőre csak V-fék van rajta.Hidegben,melegben,sárban,hóban egyaránt jól teljesít.Nekem a válla tetszik a legjobban "NAGYON BRUTÁL".A szine kék. Amikor megvettem nem igazán tetszett de pár nap után egészen pofásnak tünt.A szimeringek tökéletesen zárnak.A becsúszószárak nagyon szépek.
Hátrány
NINCS!!!!!!
Tapasztalat
A visszaútcsillapítást álító bizbaszt vegyétek ki mert lehet,hogy ki fog esni. Egyszerüe huzzátok ki a lábbol.
Erre ajánlom
DIRT,kezdő talán haladó FREERIDE,DH-re nem igazán.
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pogh avatar
pogh
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
rohadt könnyő nagyon finoman mozog jók a beálítási lehetrőségek teljesen kimozogja amit kell szinte tökéletes 1 teló nagyon merev nem hinném h tárcsa csavarná... hidegben igy jól mozog:D
Hátrány
nincs
Tapasztalat
én 40 é vettem ebike-n nagyon megérte eredetileg 55 ilyen ár kategoriában még a manitou stace static veheti föl a versenyt nemtom h meik a jobb:D
Erre ajánlom
dirt freeride enyhe dh de gizdulos telónak is jó ha kihuzod 13 mm re
Szerinted hasznos?

Wick78 avatar
Wick78
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem szép a kék...Elképesztő finoman mozog, valóban széles beállítási lehetőség, a Motion Control rendkívül jó (kompresszió), és finoman állítható.A rugóút hossza, és ezáltal a progresszió is könnyen állítható.32-es becsúszók miatt merev! Mellesleg 86 kg vagyok, baromság, hogy nem jó egy nehezebb embernek. Sztem 100 kg-ig kiváló!16-os Deore tárcsaszettel kiváló.
Hátrány
Nehéz,ja ez relatív!A 3-4 kg-os Manituo-Marzo durvulós villáknál azért könnyebb, de kit érdekel. Nincs 100-200 ezrem egy normálisabb telóra!Ha valakinek van, egészségére...
Tapasztalat
RST Gila T4 (katasztrófa) után szuper. Más villákhoz képest is elég jó...
Erre ajánlom
100 kg-ig XC-re, akár durva terepre, nem DH-ra! Meg aki nem versenyző, de tud szánni 50 ezret egy valóban igényes telóra, amiben MCD-s csillapítás van, mint a jóval drágább Rock Shoxokban...
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RS biker avatar
RS biker
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
már csak azis hogy Rock shox,erős 32mm becsúszó,u-turn,80-130mm,visszaútcsillapítás beállítás,erős váll.
Hátrány
Talán a szín.de az se gázos annyira
Tapasztalat
sztem rohadtul bírja, remélem ez így is marad. Megéri
Erre ajánlom
street,dirt,és nagyon enyhe "DH"
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Co-Fi avatar
Co-Fi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
32mm átmérőjű becsúszó=> masszív, merev, nem csavarodik. U-Turn: 85-130mm rugóútállítás. Bazi kerék is befér. mm pontosan kimozogja amit kell neki. MotionControl(lock), visszaútcsillapítás(olajos)
Hátrány
Kissé talán jobban ereszti az olajat mint anno a Pilot. Nehezebben is indul meg. Nincs floodgate adjuszt a MC-ban. Kissé súlyos. Ronda színe van(ez persze szubjektív), ráadásul matt(babakék) emiatt minden szennyeződés ordít rajta.
Tapasztalat
Én meg vagyok elégedve vele. Ennyi pénzért ez nem rossz. Ha belegondolsz, hogy ennyiért vehetsz egy PILOT SL-t (csak 28-as átmérő) ez jó vételnek számít. Idáig kb 250Km-et tekertem vele, de semmi különösebb bajom nincs vele. Kissé szokatlan a levegős Pilot után, hogy jobban megérzem a kissebb egyenetlenségeket, de a +30mm rugóút, és a merevebb villa vígasztal. (A Pilotot úgy elhúzta az Avid BB7 203-as fék hogy a tárcsarögzítőcsavarok belekaptak a villa aljába.) Ez meg meg se mozdul.
Erre ajánlom
XC; lájtos ugribugri, de csak 60kg alatt. Szerintem CrossCountry-zni naon jó legalábbis, ha nincs pénzed valami felsőbbkategóriásra.
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-23 (23 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

80-130 mm


 
rugózás:

acélrugó (U-Turn)


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

4130-as vékonyított falú acél


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

kovácsolt üreges 6061 T6 alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

van (U-turn)


 
lock-out:

van


 
további beállítások:

külső kompresszió csillapítás


tömeg:

2221


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Rock Shox Tora 318 U-Turn csere vagy nem csere?
7 válasz
utolsó: 2016. jan.
Új Rock Shox Tora 318 U-Turn az út felénél kattan.Mi lehet a gond?
6 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Tora 318 U-Turn termékkel kapcsolatban: