RST Gila Plus T5 első teleszkóp

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 19.200 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-30 (38 vélemény)
Rendezés

srác avatar
srác
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nemigazán gyílkolom, de tulajdonképpen jól bírja.. kis olajjal elég jól mozog
Hátrány
ha bevan keményítve és néha felrántom akkorát koppan mint 1 harckocsi
Tapasztalat
szerintem, nemolyan rossz de nem is a legjobb... attól függ ki mire használja...
Erre ajánlom
szivemszerint apának horgászni, de aki nem gyílkolássza, zúzza, annak fogja bírni
Szerinted hasznos?

gábor avatar
gábor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó,szép
Hátrány
semmi csillapítás,amikor kihúzom,hatalmasat koppan,már néhány használat után kotyog
Tapasztalat
occsó,sokmindent túlél
Erre ajánlom
akinek nincs"kedve" komolyabbat venni
Szerinted hasznos?

trogerkiraly avatar
trogerkiraly
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
szerintem tök fasza!!! A puhulást is meg lehet oldani egy kis sárral!Nekem be van rakodva és egyből nem koppan ám!
Hátrány
nincsen!!
Tapasztalat
Ez király! Akinek nem akar 100Ezreket kidobni ilyet vegyen!!
Erre ajánlom
street|CC
Szerinted hasznos?

hhammer avatar
hhammer
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Az első két hónapban nem rossz.
Hátrány
De aztán elkezdessz biciklizni... Kisebb ugrásoknál is akkorát koppan h összeszarom magam...
Tapasztalat
A kategóriájában nem rossz sőt jó. Csak ennél magasabb kategóriájú kellene...
Erre ajánlom
hát kezdőknek bohóckodni...
Szerinted hasznos?

faszjankó avatar
faszjankó
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jol mozog meg nem nehéz
Hátrány
kotyog,de apám esztergált bele bele jobb persejt igy már elviselhetö
Tapasztalat
nem olyan rossz,de nem is a legjobb.a többit a fentiekben leirtam
Erre ajánlom
ha zúzod akkor kikotyogósodik de enyhe fr dh ,streetelni elég szépen lehet vele.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

potter avatar
potter
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
finom a mozgása,teljes utat kimozogja,
Hátrány
kicsit már kotyog,ha a rugóútnál kisebb cuccról felrántod kopppppppan,(a bal oldali előfeszítés már nem nagyon működik
Tapasztalat
szerintem jó
Erre ajánlom
street,dh, dirtre finom hozzá értő embereknek akik nem cseszik oda a bicót érkezésnél
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Arahoz kepest nagyon jo kis teleszkop, persze tisztazni kell vasarlas elott, hogy mire akarjuk hasznalni. CC-re nagyon jo. Szepen mozog, fel lehet kemenyiteni.
Hátrány
Hamar kotyogosodik. Engedi a zsirt ha nagyon felpuhitod.
Tapasztalat
Kategoriajaban a legjobb. 1000 szer inkabb mint pl egy marzo EXr comp, vagy egy sr suntour.
Erre ajánlom
CC-re, varosi bringazasra, boltba jarni.
Szerinted hasznos?

csgabe avatar
csgabe
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól néz ki, masszív, rendeltetésszerű használat esetén nincs vele probléma.
Hátrány
Tárcsafékkel együtt már egy kicsit nehéz. Lengéscsillapítás egyáltalán nincs benne (vagy csak én nem érzem). Nem lehet megkapni az elejét mert akkorát koppan, hogy megfájdul a szívem. Nincs rajta lock-out. Dombon felfelé csak akkor érdemes vele tekerni, ha a maximális előfeszítésre tekerem a hengereket. A becsúszó szárakat nem védi semmi. Minden használat után le kell takarítani mert tiszta szutyok lesz.
Tapasztalat
Összességében megéri megvenni természetesen annak akinek ez az első telója és nem akar sokat költeni rá ráadásul nem egy akrobata. Hétköznapi használatra, terepre, túrára, birigliversenyre alkalmas (nem DH-ra gondolok természetesen). A tárcsafékem is lassan bekopik úgyhogy intenzív fékezéssel tesztelem, hogy megcsavarodik-e a teló (más RST értékeléseknél olvastam ilyen jellegű problémákról). Kb.50km/h-ról satuztam rá többször is (10-15 alkalommal) (20-25m fékúton)és eddig még nem esett szét de még meg sem csavarodott pedig nem sok tartotta, hogy fejreálljak (78 kg a tömegem). Azt is olvastam, hogy valaki RST-t vett tárcsával és így már nem volt garancia a telóra (a szétcsavarodás miatt). Amikor én megvettem a telómat a tárcsával együtt, rákérdeztem a dologra a bringaboltban és azt mondták, hogy így együtt is mindkettőre külün-külön 1 év a garancia.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki telót akar rakni a biriglire és természetesen kerékpározásra szeretné használni a cangáját és nem akar szakadékba ugrani vele. Öngyilkos hajlamú bringások vegyenek drágábbat.
Szerinted hasznos?

rst man avatar
rst man
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jol néz ki.vastag rst minőség
Hátrány
puha rugó.nagyot üt néha
Tapasztalat
egész jó
Erre ajánlom
botba járni
Szerinted hasznos?

Doma avatar
Doma
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Elönyöket nem tudok mondani.
Hátrány
Kotyog az egész villa.
Tapasztalat
Elsőre jónak tünt de miután egyszer kétszer odavertem azután már nem is volt olyan jó. Ugy hogy nem ajálom ugrálásra mert másfél honap és vége a telónak ha sokszor levered.
Erre ajánlom
Turázás szelid kerékpározás.
Szerinted hasznos?

Keni avatar
Keni
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Emberek eddig sehol nem láttam GILA plus t6-ot pedig nekem az van és még sehol nem reklámozzák .
Tapasztalat
kezdőknek megteszi ez a teló addig amég nem durvulnak a dolgok.
Erre ajánlom
Street dirt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gigi avatar
Gigi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jobb mint a merevilla
Hátrány
kopog, ereszti a zsírt, hamar elkezd kotyogni
Tapasztalat
Alapvilla sokat ne várjunk tőle.
Erre ajánlom
cc-re maximum
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rozsomakk avatar
rozsomakk
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
viszonylag olcsó, és ahhoz képest elég kellemes.
Hátrány
nem kimondottan szép, lustán mozog és kicsit visszacsap
Tapasztalat
árához képest nem lehet panasz rá. meg amúgy sem túl sok. aki többet akar, az vegyen drágát és ne okoskodjon itt.
Erre ajánlom
városban, laza terepen túrázgatni. ökörködésre semmiképpen sem. dh, dirt kizárva!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

honcipeti avatar
honcipeti
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kellemes, finom a mozgása. A 100mm-ből 75mm-t rendesen kimozog.
Hátrány
Eddig csak optikait fedeztem fel (és lehet, hogy csak engem zavar)--->tele lesz homokkal a zsír
Tapasztalat
Mivel eddig csak merev villám volt--->ez az első teleszkópom... ergo, nincs összehasonlítási alapom(!), de bátran mondhatom, hogy az árához képest nem kapsz jobbat
Erre ajánlom
-
Szerinted hasznos?

Smookey avatar
Smookey
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Árárhoz képest kellemes suly,elég nagy foku merevség(58kg).Mozgása is elég jonak mondhato az ilyen olcso kategóriáju villák között.Kevés karbantartás igény.
Hátrány
csillapitás hiánya(elég aktiv) és nekem köpi a zsirt rendesen,alig gyözöm letörölgetni.Utja befejeztét elég hangosan jelzi.
Tapasztalat
Szoval ha arra használod amire irják akkor gond nem lesz vele,dirtre,durvulásra semmiképp nem ajánlom.
Erre ajánlom
a polarXbe volt gyárilag,de sztem nem ebbe a gépbe/kategóriába valo...Sokkal inkább eníyhe terepezés,turázás,terepturázás...ott viszont kedvezö ára miatt jo lehet
Szerinted hasznos?

16-30 (38 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Gila Plus T5 termékkel kapcsolatban: