- aránylag olcsó
- rst
- olcsón lehet hozzá alkatrészt kapni
- a lába erős és nehezen törik
- a tárcsától nem csavarodik
- birja az esésekst
- hidegben alig mozog
- alig lehet álitani
- a szimeringek gyorsan szétmenek
- a festés gyorsan kopik
dirt street
dirt street
Az árához képest semmirevaló szutyok..
Az RS dart 2 kb. ebben az árkategóriában fényevekkel jobb teljesítményt nyújt
Pékségbe menni, bicikliszerelőhöz esetleg
- Olcsó.
- A semminél jobb, tekerésre lehet használni, ha nem sokat használod a bicajt.
- A tárcsa nem nagyon csavarja a villát.
- Fél év használat után sem kotyog az RST Gila Pro TNL 100.
- Nem finom a mozgása :) hidegben alig mozog 2 cm.
-Finom mozgásról a Gila esetében nem beszélhetünk sem hidegben sem melegben. 75 kg súlyommal szinte csak ugrások alkalmával tudom mozgásra kényszeríteni még teljesen kitekert rugóelőfeszítésnél és csillapításnál is.
-Útját komolyabb érkezésekkor 90%-ban kimozogja olyan mintha erre lenne hangolva... persze lehet hogy én vagyok könnyű hozzá
-V-féket bírja ez az RST első teleszkóp, tárcsa nálam még nem volt rajta így nem tudom csavargatja-e
-Használt bringában került hozzánk kicsi kottyanása van de a becsúszó sértetlen szóval remélhetőleg nem végleges hiba és lehet egy alapos takarítás még a járását is finomítja amint lesz rá idő.
-Ha jól tudom zárt patronos így egyszerű mint a faék nem igényel különösebb szaktudást a karbantartása sem speciális célszerszámot.
- Mozgása a seprű és a lapátnyél között van valahol
-Hidegben semmire sem jó 5-6 fok körül merev villává változik a Gila Pro TNL 100
Keveset használtam egy Kellys Oxygen gyári telójaként aszfalton nem nagyon lehet észrevenni hogy teló is van a bringán padkákról leguráskor vagy földúton nagyobb bukkanókon kissebb ugrásokkor szépen progresszíven csillapít de kb olyan mintha sportmotorral akarnál terepezni... mintha semmire sem lenne igazán jó bár lehet komolyabb aszfaltos lejtőzéskor fékezésnél ez a keménység segít a kanyarban nem veszítesz tapadást de hogy ezért a telóért pénzt külön nem adnék az biztos.
igazából olcsó így gyári telóként amíg nincsennek elvárások addig cc-re jó lehet meg városi közlekedésre esetleg kissebb földutas bringázásokra de sokat nem szabad tőle várni.
Én egy 95+ kilós emberke vagyok. Lehet, hogy a súlyomból adódóan,de nekem jól mozog ez a RST első teleszkóp.
Háth, a telóút kimozgása terén hagy kivetni valót maga után a GILA RST PRO TNL100 nekem olyan 85-90 mili között szambázik ez az érték. A sarat nálam kitűnően viseli. Tárcsafékkel még nem használtam, de elég robosztus darab, szval tuti nem csavarja el. Kotyogást elkezdte olyan 400 km után, szétkaptam megolajoztam és voila faja lett nem kotyog így több ezer km után sem,
A becsúszószár pedig nemnagyon kopik, alig észrevehető.
És a teló egyik nagy előnye még a Lock csavarocska, mintúgy megjelenésben úgy használatban is dobja a teló értékét.
Nálam nincs :D
Karbantartása nem vészes, én havonta megtisztítom/kenem.
A beállítócsavarok jól működnek a baj annyi hogy, feszítés közben nemnagyon lehet állítani rajta.
XC,lockolva aszfalt,város. DH-n semmiképp, nembírná szegényke :D
A mozgása egész jó ha a visszaút rendszert kiszeded!
Kb. 90mmert kimozog a Gila Pro TNL 100.
A szimering sarat piszkot nem engedi be 1 év használat után és nem is repedezik ki a gumi.
Csak tárcsafék rögzítési lehetöség a hagyományos fékeknek nincs tüske ami nem is nagy probléma mert úgy szebb is!
A becsúszók nem koptak meg (bronzos felület) és nem is kotyog 1 év használata úrán és utána sem fog remélem.
Én a visszaútcsillapítást kiszedtem ezért gyakorlatilag nemkell karbantartani! de nem árt néha szérszedni...
Van rajta keményítési lehetőség is ami nagyon jól működik mert van amikor be is koppanik és utána lehet állítani hogy ne koppanyon le!
A visszaút rendszer pár hét használat után "beáll" és nem lehet használni mert bekeményszik az egész teleszkóp, de ha kiszedjük belőle akkro szépen mozog!
Télen bekeményszik nagyon csak egy 2centit mozog kb.
Ha a teleszkóp nem mozog akkor ki kell szedni a tnl rendszert és már mozog is!
kezdő dirt street és sima tekerésre alkalmas!
Hát ilyen nemnagyon van... De azért a sarat bírja tömhetem annyi sárral de nem fog soha tönkremenni. Nem kotyog simmeringet nem kell cserélni.
Csúnyán mozog hidegben eggyátalán nem. Nagy súly alatt is alig mozog 4 cm-et. Nagyon kemény. Nemnagyon van állítási lehetőség.
Összességében aki városban használja annak tökéletes lehet a Gila Pro TNL 100 másra nem.
város
Nincsen nagyon. Semminél többet ér de nagyon kemény. V-fékkel használom, ami lehet előny, hogy lehet rárakni
Karbantartani nem kell mert zsír ujan is rossz. Beállító csavarok jok, de sokat nem javít.
Nagyon kemény, teloutat nem használja ki. nekem a bicomon volt de eloszor ezt cserélném le.
leütni valakit
sok állítási lehetőség
mozgása nem olyan mint amennyit várnánk ennyiért.
Lassabban indul meg a kelleténél és a merevssége sem az igazi. Mivel nekem ezek a legfontosabbak egy villában ezért sszámomra nem az igazi. Viszont az állítókkal jót lehet játszani.
Hidegben meghal, nem mozog.
nem ajánlom
ELÖNY???az nincs ha csak egy 120kg-os alatt nem mozog valamit!!!!
ELÖNYE NINCS IGY HÁTRÁNYT NEM TUDOK IRNI MERT EGYSZERÜEN SEMMIREVALÓ!!
Nekem nem nagyon mozgott hidegben meg merev villa!!!!!!!!!!!A kisebb uthibákat bukkanokat észre sem veszi...........
városba tekerni de csillapításra ne várjál!!!
Sokszor mondtam már, de most is elmondom, hogy mozgásban és minden egyéb dologban ne azt várjuk el ettől a telótól mint mondjuk egy marzotól vagy egy foxtól. Tény, hogy nem olyan strapabíró és nem mozog olyan jól, de hát istenem az ára sem annyi mint az utóbb említett telóknak! Szóval előnyök: - Melegben (20 fok felett) jól mozog.
- 160-as tárcsa nem csavarja!
- Nem kotyogóskodik! (1/2 év használat)
- Lock Out
- Kanyarokban viszonylag merev!
Ez is van neki nem tagadom: - 10 fok alatt merev villa.
- Csattog
- Nekem gyorsan kopik a festék!
- Kicsit darabos a mozgása!
- Ez szerintem egyéni probléma, de nekem felkoppan!
Összeségében árához képest nem egy rossz teló csak karban kell tartani és arra kell használni amire való! (túra)
Túra
Van mibe befogatni a kereket. Kb. ennyi . Arra, amire szánták nem alkalmas.
Rugózás / ami ugye nincs/
Csillapítás / talán az első héten, de utánna úgy is elromlik / :)
Én ezzel vettem a bringámat. 2hónap alatt kikészültem tőle. Megcsináltam nyílt olajfürdősre, de úgy se volt jó. A csillapítása kezdetektől kattogott. Beleuntam .Szeretek javítani ...de azért mindennek van határa :) Vettem inkább egy normálisabb telót.
Hmmm. Különböző szekrények polcaira mint kacat. Vagy diszkóba verekedni vele :)
Ha adják fogadd el, ha pénzt kérnek érte szaladj el kategória .
fekete
cross country
túra
Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.
Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.
A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.
A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
RST Gila Pro TNL 100 szétszedése |
11 válasz
utolsó: 2013. máj.
|