Haver bicaján van. Egyáltalán nem kotyog. Az előfeszítés szabályzók valaha működtek. Könnyű szétszedni.
Bevan rozsdásodva, mivel folyamatosan kint tárolták szegényt. Szétszedtem tettem bele zsírt azóta jobb.
Haver bicaján van. Egyáltalán nem kotyog. Az előfeszítés szabályzók valaha működtek. Könnyű szétszedni.
Bevan rozsdásodva, mivel folyamatosan kint tárolták szegényt. Szétszedtem tettem bele zsírt azóta jobb.
kezdetben nagyon puha volt , de meg most már alig mozog
amikor még puha volt úton elég jól működött ez 2-3 évig tartott
akik csak el-eljárnak bringázni azoknk jó
túra, xc
Nyáron viszonylag jól mozog ez az RST teleszkóp, olyankor csillapítja az út egyenetlenségeket. A gumi szimering rendesen tömít nem engedi be a szennyeződéseket. VAn rajta tárcsafék szem.
Télen beáll az RST Omni 191 C6 olyan mintha nem is volna teleszkópod. Nincs rajta beállítócsavar.
Egy alap teleszkóp nyáron teszi a dolgát télen átáll merev villába. Bringán volt tartozék három évig megvolt a télen tönkre ment.
Út egyenetlenség csillapításra de csak nyáron fog dolgozni
Melegben kimozogja a 8 cm-t még túl puha is ez a RST első teleszkóp. Szimeringek jók nem nagyon megy bele a kosz. Nem igazán szükséges karban tartani.
Hidegben beáll ez a RST első teleszkóp. Hosszú aszfalt után ahol nem nagyon van szükség a telóra akkor szintén beáll. A festék nekem a hídnál elkezdett kopni. 1 év után kotyogósodik.
Áprilistól novemberig túrázgatni meg városba jó másra nem nagyon.
Nem sok van neki: nem merev villa van a bringán. Ára 9ezer forint újan, ennyit sem ér szerintem.
Szinte semennyire sem mozog, ha valaki teleszkópot vesz, kerülje ezt a típust. (meg ezt az árszintet)
Városi használat.
Nemsok van neki. Talán az, hogy nem csúnya és hogy tárcsaféket is fogad.
Na hát ebből van pár. Ha egy hétig nemhasználod teljesen beáll és 1órányi nyúzás után kezd el mozogni. Beállítócsavarok nincsenek, a rugó nem cserélhető(ennek köszönhetően már két ilyen teleszkóp ment a kukába) Ja és még drága is...
Enyi pénzért sokkal jobb teleszkópot lehet venni.
semmire, max a falra dísznek
nyúztam dirt-en, dh-n, street-en de nem volt nagy baja...nagyon olcsó és ha merevet akarsz és kezdő vagy, inkább ilyet vegyél mert olcsóbb és tartósabb is valamivel
nem lehet állítani, szar időben szar kedve van és nem mozog, és ocsmány
hát akinek nincs túl sok pénze annak tudom ajánlani kezdéshez...nem kell tőle félni, kezdőknél nem fog meghalni
kezdőknek dirt, street
mindenki másnak XC, túra , meg cirkálásra
Na szóval az úgy volt, hogy kreatív haverom a lábak alján található feszítőcsavarokat kicserélte hoszabbakra így a teló 80-as becsúszói megkoccoltál a 110-es hosszot így olyan geót varázsolt a leaderfox cocain-jának, hogy majdnem sírva fakadtunk olyan jó lett :D
Szal tényleg aki át akarja alakítani kezdje ott, hogy gumiharangokat levágja és a lábcsavarokat kicseréli hoszabbakra. ja és ne tárcsával használjátok sok szerencsét mindenkinek hozzá :)
Amint tudok küldök majd róla képet milyen lett :D
Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.
Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.
A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.
A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
RST Omni 191-t hogy kell szervizelni? |
1 válasz
utolsó: 2011. jún.
|