több mint egy éve
senki
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2003,
6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Brutális külső, jól mozog, jó a geója, nekem végig mozogja a 10cmt, jó a csillapítása, 2,5-ös gumi belefér, nem könnyű felütni, jól állítható. Van v-fék-konzol is. Extra hosszú nyak.
Hátrány
fél év alatt 3-szor volt szervízben, folyt az olaj (garancia), kotyogott a becsúszószár a vállban (17 000Ft), csak egyben tudták kicserélni a becsúszószárakat+vállt+nyakat, mert a szár ragasztva van, a nyak sajtolva, mégegyszer folyt az olaj (5500Ft), végül 8 hónap után (ebből másfél szervizben) megrepedt a 2. váll is, azóta a falon lóg. A szétbontásához nem lehet szerszámot kapni, legalábbis nekem nem sikerült, pedig igen sokat jártam utána. Tárcsafékkonzol eléggé használhatatlan, csavarral van rögzítve, nekem hajlott össze-vissza+ ferde volt, végül el is törött, 12000 az új, állítólag jó, de ki tudja.
Tapasztalat
A legnagyobb probléma a váll körül van. Nagyon kis részen fogja a szárakat (30mm, úgy, hogy az átmérője 40!)ezért nekem 3 hónapnál tovább egy sem nem bírta. Nem túl erős, pedig nagyon messze van egymástól a két szár, ráadásul az egyikben van a rugó, a másikban a csillapítás, így nagyon nagy erőhatásokat kéne kibírnia (csavarodás föl-le és előre-hátra). Ha jó lenne a válla,a legjobb teló lehetne
Erre ajánlom
Visszafogottabb, látványra utazó bringások. Mindenre jó lehetne, de mégsem. Én használtam DH-ra, FR-ra, streetre, 4X-ra, triálszerűségre, túrára (aszfalt, 500km)
Szerinted hasznos?