Suntour Duro DJ-E első teleszkóp

45 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Höry avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon finom a mozgása,a telóutat végig kimozogja.Télen egy kicsit lomha a mozgása de kicsit mész vele és már jó is.A csillapítása kiváló,és a sarat nagyon jól tűri.A tárcsafék nem csavarja a villát,és nem kotyog.Ha nap mint nap használat után letörlöd egy zsepivel akkor kibaszott hosszú életű lesz.A beállítócsavarok jó minőségűek.

Hátrány

Én nem találtam

Tapasztalat

Szerintem egy kibaszott jó teló, vegyél ilyet!

Erre ajánlom

DIRT,DH

Ennyiért vettem
31000
Csatolt képek
Suntour Duro DJ-E  2010 első teleszkóp
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

olaj+acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:
  • átütő (20mm-es tengely)

  • normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér

  • ezüst


tömeg:

2100


 
ajánlott felhasználás:

dirt


 
további információk:

maximális rotor méret: 210 mm


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro DJ-E termékkel kapcsolatban: