Suntour Duro DJ-E első teleszkóp

45 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




chevy avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

A mozgása elég finom,az én 75 kg-om alatt 2-3 cm beül,lekoppantani még nem sikerült(nem is akartam)

Hidegben kissé lomhább lesz de akkor én is lomhábban mozgok :-))

A sarat nem tudom hogy tűri,megmondom a frankót nagyon vigyázok rá,a villát nem csavarja,de nekem csak bosszúságot okaz ez a teló...

Karbantartás: indulás elött kis olajos törölgetés,meg utána is..

A beállitócsavarok jók minden tekintetben ..

baromi jó cucc lenne ha nem kapok egy 20-ad rangú selejtet

Hátrány

Istenigazából,még ha 100-as listán mérjük mennyire állatkodik az ember akkor ez kb max 20%-ot kapott nálam,pár alakalommal repültem vele 1-1.5 m magasból de ennyi,sajna időhiány miatt szinte 90%-ban csak városban jártam vele,de nekem iszonyat módon elkezdet kotyogni !

Féket behúzom és 1-2 centit lötyög a bringa eleje,nem vágom eddig 160-as tárcsával TektroI/O volt rajta,mostmeg 185-ös Hayes Mx4 -el használom .

Egy padkára felmenetlenél szörnyű hangot ad,kottyan egyet,olaj jó és szép tiszta,még a becsúszókon sem látszik nagyon megkopás.

Szóval ezt a teljesitményt egy 8000ft-os sima rugós Suntourtól várnám el nem ettől...

A fényezése rettentő pocsék,a legkisseb kavicsra lejön a dukkó és virit alatta a piros alpozó,komolyan mondom a Tektó tárcsaféktestenk 1000X komolyabb a festése !!

Szerintem nem véletlenül kaptam meg a neten ilyen olcsón,tuti valami selejtes szemetet akart elpasszolni a boltos,hát sikerült neki!

 

Tapasztalat

Igazi véleményt majd a szervizelése után tudok mondani,ha addig a kukába nem vágom.

Annyira idegesitenek azok a hangok,kottyanások  amiket ad hogy nincs is kedvem bringázni,szerintem ha odadnám valamelyikötöknek ako komolyan nyomja 2 nap alatt megölné,vagy szétverné..

Soha többet nem veszek Szarturt!!

Erre ajánlom

Megmondom nem tudom mire jó,szerintem csak az enyimé egy nagy fos,maximum egy 25 éves campingra tenném fel...(azt ami nekem van )

Nem akarom lehúzni,hiszen másnak ugynézem király a cucc,de ez kb 2 répát ér minden téren..

Ennyiért vettem
25000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

olaj+acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:
  • átütő (20mm-es tengely)

  • normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér

  • ezüst


tömeg:

2100


 
ajánlott felhasználás:

dirt


 
további információk:

maximális rotor méret: 210 mm


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro DJ-E termékkel kapcsolatban: