Suntour M2025 első teleszkóp

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.09.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




fpeter avatar
57 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- remekül hasznosítja a rugóútját

- egy merevvillához képest jobban néz ki

- nincs szüksége karbantartásra

- padkáról leérkezve jól csillapít

- egyszerű

Hátrány

- jelentősen hozzájárul a bringa össztömegéhez

- egy bizonyos hőmérsékleti pont alatt nem számíthatunk rá

- valamely részéből ropogó hang hallatszik

- érezhetően kotyog 2 és fél év után

- a gumigyűrű (ami elvileg védi a teló belsejét a portól és egyebektől) folyamatosan kimozogja magát a helyéről

- egyszerű, mivel nincs semmi ördöngősség benne, sem csillapítás

Tapasztalat

Ez egy teljesen igénytelen teleszkóp. Személy szerint azt is kétlem, hogy elromolhat-e benne bármi. Az egyik gumigyűrűt nem tudom visszanyomkodni a helyére, nem egyszer próbáltam, de néhány perc, vagy fél óra multán ugyanúgy kint lesz. Nincs semmi beállítási lehetőség, semmi tekerentyű. Van egy ugyanilyen felszereltségű bringa, aminek a teleszkópja sokkal finomabb, mint az enyém. Érdekes dolog. Másfelől nincs okom panaszra, amit tud azt jól csinálja. :)

Erre ajánlom

Kerékpározáshoz, azoknak, akiknek nincs pénze jobbra és szeretnének nagy kompromisszummal (nagy súly) egy kis kényelmet.

Ennyiért vettem
tartozék volt
Csatolt képek
Suntour M2025 első teleszkóp
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour M2025-t hogyan lehet szétszerelni?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour M2025 termékkel kapcsolatban: