Suntour M6300 első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Kiss avatar
Kiss
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon olcsó!Kimozogja maximálisan a 63mm-t!
Hátrány
Gyenge.Nincs benne visszaútcsillapítás ezért nagyon visszarúg!Nagyon puha......mindenegyes leérkezés után koppan egyet.(pedigcsa 67 kg vagyok)!!!Eltörtem!!!!!!!!!
Tapasztalat
Ha nincs sok pénzed és túrára akarsz egy telót akkor tökéletes de másra NEM!!!!!!
Erre ajánlom
Városba,túra,cc!!!!!!
Szerinted hasznos?

Dunapartisrác avatar
Dunapartisrác
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon ocsóó:) más nincs:( sajnos nemtommi a megadott teló ut de nekem oylan 4-5cm-t mozoghat:( de azt puhán:DDD a hideg taccsra teszi az egészet :( max 2-3cm-et ad télen:D jobb mint az a teszkóésosantelók :D
Hátrány
dög nehéz , nem tudtam szétszedni? egyáltalán szét lehet?:DDD szét esik :( én a 60kilómal 1hét alatt tropára nyomtam (az egész pbiciglit):D kotyog, csörög, zörög, kattog:(
Tapasztalat
ha erre van pénzed akkor vegyél inkább egy merev villát erre csak rávan irva hogy suspension:DDD semmit nem fog érni ajánlanám esetleg még azokak az essy ridereknek akiknek apuci akar kedveskedni:) és 13év alatt vannak:)
Erre ajánlom
olyan embereknek akik csakis hobbicélra használnák egy merev villát kiváltani... optikai tuningnak is elmegyeget ...
Szerinted hasznos?

starquake avatar
starquake
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, egyszerű.
Hátrány
Nincs tárcsafék konzol, kis rugóút (63mm), talán kicsit puha.
Tapasztalat
Tulajdonképp maximálisan elégedett vagyok vele. Ami nem tetszik, hogy szerintem túl puha. Én mindössze 62 kg vagyok, ennek ellenére ha akarnám, szerintem egyszerű ránehézkedéssel fel tudnám ütni. RST Gamma EL-hez képest meglepően finoman mozog egyébként. Ja, és 6 hónap használat után (igaz nem előírás szerinti használattal, mert laza terepezésre szánják, de szegény nem azt kapott) erős első fékezésnél valami kotyogás érződik a teló felől, és valószínűleg nem a kománycsapágy hibája.
Erre ajánlom
Nagyon kezdő XC-seknek, vagy akik olcsóért akarnak egy már elviselhető minőségű telót.
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour M6300 termékkel kapcsolatban: