Suntour M9050 első teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Shineoto avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Relatíve jól néz ki

- masszívnak tűnik!

Többet nem tudok

Hátrány

    Mennyire finom a mozgása, csillapítása hidegben/melegben? Finom mozgás? az mi?
    A telóutat végig kimozogja? Háát...
    Hogy tűri a sarat (van hely neki, hogy elforduljon a gumi, szimmering mennyire tömít)?1.95ös gumival használom, még nem kapott sarat de szerintem nem lenne probléma.

Mennyi használat után kezdett kotyogósodni, kopott meg a becsúszó? Nemtudom, de mostmár jobban kotyog, mint mozog.
    Milyen gyakori, és milyen karbantartást igényel a teló? Gyakori karbantartást igényelne, csak kérdés hogy megérdemli-e. Mondjuk ha valakinek fontos az élete...
    Milyen minőségűek a beállítócsavarok? A lényeg hogy vannak rajta...:)

Tapasztalat

Használt bicikliben volt.  Amint anyagilag megérik a dolog, lecserélem egy jobbra.

 

Update:

Túráról hazafelé nagyon keményen eláztunk, hazatérés előtt még egy bolthoz elugrottunk, majd ott a tárolóból úgy vettem ki, hogy az elejét felemeltem, és láss csodát a telótestből ömlött ki a víz a felfordítás hatására....no comment. mivel most egész héten esős idő van ezért ez már naponta ismétlődő eset. Tanulság: Nyílt vízfürdős csillapítás van benne. Ja, csak a bal szárában. jobb oldaliba nem folyik bele. Vélemény, valaki? :D

Erre ajánlom

Valószínűleg csak biciklivel együtt lehet ilyenhez hozzájutni, ha megveszed úgy számolj, hogy az első cserélendő dolgok között van.

Ennyiért vettem
Bicikliben volt
Csatolt képek
Suntour M9050 első teleszkóp
Suntour M9050 első teleszkóp
Suntour M9050 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

nem fontos avatar
nem fontos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem tudok róla hogy lenne ilyen is!!!
Hátrány
Nem mozog(max 3 centit).15fok alatt merev villaként működik.Kotyog mint a száraz szar.
Tapasztalat
Irányadó kérdések: Mennyire finom a mozgása?:Nem finom telóutat végig kimozogja?Ja kimozogja mind a 3 centit A hideg mennyire változtatja meg a mozgását?kibaszottul megváltoztatja(nem mozog) Hogy tűri a sarat (van hely neki, hogy elforduljon a gumi)?sárban életveszélyes,mer tszétesik. Mennyi használat után kezdett kotyogósodni?úgy vettem hogy kotyogott Milyen gyakori, és milyen karbantartást igényel a teló?nem érdemli meg a karbantartást
Erre ajánlom
triálosoknak,mert nem mozog:D vagy senkinek.
Szerinted hasznos?

Augusztin Ákos avatar
Augusztin Ákos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős darab. Nincs több előnye.
Hátrány
Ha egy évben min.6 nem szeded szét akkor úgy elkopik a becsúszó szára ,hogy többet kotyog mint mozog.Alig mozog alattam(75kg.)Hamar megfagy ,és annyit ér mint egy sima villa
Tapasztalat
nincs
Erre ajánlom
Min.85kg.felettieknek. Elsősorban túrára ajánlom.
Szerinted hasznos?

Villámcsiga avatar
Villámcsiga
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Árához képest egész jól rugózik, állítható előfeszítés, melyet indikátor jelez.
Hátrány
Nehéz darab.
Tapasztalat
Van olyan jó, mint a hasonló kategóriájú RST villák.
Erre ajánlom
Testesebb (75+) embereknek, nem extrém használatra.
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour M9050 termékkel kapcsolatban: