Suntour NEX 4610 MLO első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




zag avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jól csillapít
  • Kimozogja az utat
  • Lokkolható a Suntour NEX4610 MLO
  • Nem igényel karbantartást
Hátrány
  • Nehéz
  • Csak V-fék szerelhető rá
Tapasztalat

Városi használatra ideális, az úthibákat szépen csillapítja, akár még könnyű terepre is ki lehet vele merészkedni, persze csodákat senki ne várjon ebben az árkategóriában.

Erre ajánlom

Városi használatra, könnyű terepre.

Ennyiért vettem
14000
Csatolt képek
Suntour NEX 4610 MLO  2012 első teleszkóp
Oldalról
Suntour NEX 4610 MLO  2012 első teleszkóp
Szemből
Suntour NEX 4610 MLO  2012 első teleszkóp
Hátulról
16 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

63 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

Acél


 
váll:

Alumínium


 
villanyak átmérő (coll):
  • 1
  • 1,1/8

 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:
  • V-fék
  • Tárcsafék

 
tengely:

Normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

 
ajánlott felhasználás:

Trekking


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour NEX 4610 MLO-t hogy lehet lockolni?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour NEX 4610 MLO termékkel kapcsolatban: